koitan vielä kerran: mitä serkulle rippilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuisi aika paljon siitä onko miten läheinen? Kumpaa sukupuolta? Osaisinko ostaa jotain mieleistä, siis tuntisinko niin hyvin että tietäisin mistä oikeasti tykkää..?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Riippuisi aika paljon siitä onko miten läheinen? Kumpaa sukupuolta? Osaisinko ostaa jotain mieleistä, siis tuntisinko niin hyvin että tietäisin mistä oikeasti tykkää..?

Miespuolinen, ei läheinen, en tiedä harrastuksista mitään enkä muutenkaan mistä tykkäis :(

antaisin rahaa, koska pojalle on mun mielestä vaikeampi keksiä mitään jos ei ole mitään erityistä toivonut. Jos ei ole kovin läheinen niin antaisin 25e, se on ihan sopivasti. 50e on mun mielestä jo ihan liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja aser:
No mä antasin kortin, ruusun ja sellasen 40-60e rahaa. Kun kuiteski ripille pääsee. Musta 20e on aivan liian vähän.

eihän rippille pääsy oo mitenkään kova saavutus :whistle: eriasia lakkiaiset tai ammattiin valmistuminen....

No mulla sen verran harvoin on mitään sukulaisten juhlia tms. niin sen kerran voin sitten antaa vähän enemmän rahaa =)
Ja monesti nuo rippijuhlat on nuorille se eka jonkinlainen saavutua (ellei ole jotain urheiluvoittoja tms.) niin musta on ok antaa enemmän kuin 20e.

Yhteistyössä