T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Riippuisi aika paljon siitä onko miten läheinen? Kumpaa sukupuolta? Osaisinko ostaa jotain mieleistä, siis tuntisinko niin hyvin että tietäisin mistä oikeasti tykkää..?
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:mä oon antanu rahaa ja 20 e. ei tosiaan ois varaa antaa viittäkymppiä..
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kyllä varmaan tuossa tapauksessa turvautuisin siihen helpoimpaan vaihtoehtoon eli rahaan ja summa olisi 50?
Alkuperäinen kirjoittaja aser:No mä antasin kortin, ruusun ja sellasen 40-60e rahaa. Kun kuiteski ripille pääsee. Musta 20e on aivan liian vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kunnollinen puukko. Vaikka nimikaiverruksen kanssa. Viimeistään armeijassa sillä käyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja aser:No mä antasin kortin, ruusun ja sellasen 40-60e rahaa. Kun kuiteski ripille pääsee. Musta 20e on aivan liian vähän.
eihän rippille pääsy oo mitenkään kova saavutuseriasia lakkiaiset tai ammattiin valmistuminen....