Koirarotusi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on kääpiösnautseri, eikä sen kanssa harrasteta mitään kummenpaa kuin lenkkeilyä .

Englanninspringerspanieli (workingspringer) ja sen kanssa käydään lintumetällä ja lenkille pääsee myös kaveriksi.

jämpti: hirvimettälä käyvät syksysin. muutoin lenkki kaverinna

grand basset griffon vendeen "jäniskoira" ( ranskalaiseten näkemys :D ) jos toimii jussale on +++ mutta jos ei niin toimiise minun juoksuttajanna :D

2 kappaletta. Lapinkoira ja kääpiöpinseri.
Ei mitään erikoista harrasteta. Perus lenkkeilyä, metsässä juoksentelua, uimista ja kääkän kanssa suunnitelmissa agilityn kokeileminen.

monirotuinen pentu löytyy täältä. Josta löytyy labradorinnoutajaa, saksanpaimenkoiraa ja landseeria. pentuja vielä opetellaan ihan arkitottelevaisuutta ja ulkona lenkkeilyä sekä kaikkeen mahdolliseen tutustuttamista. :)

Bordercollie. Käyty aika ajoin semmosessa leikkimielisessä koirakoulussa jossa koirien pitää hiffata juttuja. Ja nuorempana perustottiksessa. Ylipäänsä olen mieltynyt paimenrotuihin.

• Tykkää
Reactions: Lex
Sekarotuiset harrastuskoirana, muita ei enää tule "työ"koiriksi

Eläkkeellä oleva labradori-collie 13,5v.

Juniorina 2v dobermanni-ambulli, canicrossia tosissaan ja tokoilua ja jälkeä vaihteen vuoksi.

Seurakoirana kääpiöpinseri 10kk, kokeillaan aikanaan canicrossia ja agilityä voisi kokeilla myös. Todennäköinen ainoa rotukoira mikä meillä enää tulee. Mä rakastan kääkkiä.

Yhteistyössä