"Koiranunta" eli sittenkin valveilla vaikkanukkuu ja kuorsaakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen monesti tosi väsyneenä nukkunut jotain koiran unta eli havainnoin kaikki tapahtumat ympärilläni tai siis äänet, mutta käytännössä nukun jossain tilassa. Mies sanoi, että kuorsaankin tässä samassa tilassa, mutta itse kuulen mielestäni kaiken mitä puhutaan ja jos lapsi lähtee liikkeelle, mutta en kuule omaa kuorsaustani. Nämä on tilanteita, joissa en yritä nukkua vaan yritän pysyä valveilla ja olla vain silmät kiinni, mutta käytännössä kai nukun jotain koiran unta. Mitä tämä koiran uni on ja onko teillä muilla samaa?
Yöllä kun menen nukkumaan niin nukun tosi sikeästi ja minua on hankala saada hereille ja tällöin en nuku tuota koiran unta. Mieheni taas herää pieneenkin ääneen eli esim. jos lähden sängystä vessaan keskellä yötä.

mä tapailin vähän aikaa sitten miestä, joka yliväsyneenä nukkui tuollaista "koiranunta". Kuorsasi niin että seinät tärisi, silmät kiinni ja todella luulin että nukkuu oikeasti. rupesin hiljalleen nouseen sängystä, että hiippailen vessaaan, sain melkein sydärin kun mies räväytti silmät auki ja kysy mihin meet :D

sanoin sille että sä nukuit äsken, kuorsasitki! niin se vaan väitti vastaan että no en oo vielä nukahtanu edes :D

silloin muuten kun ihminen kuorsaa, se nukkuu sitä ns. kevyempää unta,on herkemmässä tilassa heräämään eikä näe unia. ihminen näkee unet sen syvän unen aikana, ja silloin ei kuorsaa.

silloin muuten kun ihminen kuorsaa, se nukkuu sitä ns. kevyempää unta,on herkemmässä tilassa heräämään eikä näe unia. ihminen näkee unet sen syvän unen aikana, ja silloin ei kuorsaa.

no tuohan selittää, kun tuossa etenkin kun vauva oli pieni, useinkin kävi niin, että aloin kuorsata ennenkuin taju oli pois. Aika ärsyttävää kuunnella omaa kuorsaamista! Sitten saattoi herätä siihen ärsyyntymiseen

Mulla on samaa, ja se on ärsyttävää kun voi maata monta tuntia yöstä tuossa "tilassa". Ei pääse kunnon uneen kiinni, ja tuommoisen jälkeen on aamulla sama fiilis kuin ois valvonut koko yön.

Yhteistyössä