E
eka koira
Vieras
Siis joo, pentu tuli meille helmikuussa ja tarpeiden teko ulos alkoi noin kuukausi sitten sujua tosi hienosti. Tosi harvoin (1-2 kertaa päivässä) pissasi sisälle sanomalehdelle tai yllärilätäköitä lattialle. Noh, pentu tosiaan oppi tekemään tarpeensa lumeen. Nyt sitten lumet ovat meillä päin sulaneet jo tosi hyvin ja pentu (kohta 16 vkoa vanha) on ihan kummissaan. Se saattaa ulkona pidättää hätäänsä maailman tappiin asti (noh, eilenkin tunnin verran), jos lumikasaa ei ole lähettyvillä ja kun sitten tulemme sisälle, ryntää samantien sanomalehdelle ja lorottaa rakkonsa tyhjäksi tai tekee isomman asian.
Miten mä voisin tehdä asian ratkaisemiseksi? Oisko kellään vinkkejä? Ollaan kyllä suunniteltu kehuvamme koiraa tosi paljon, kun tekee asiansa maan kamaralle, mutta sitä ihmettä ei vielä ole tapahtunut. Mä olen jo miettinyt sitä, pitääkö mun alkuun ottaa sanomalehden palanen ulos mukaan ja laittaa se maahan...
Miten mä voisin tehdä asian ratkaisemiseksi? Oisko kellään vinkkejä? Ollaan kyllä suunniteltu kehuvamme koiraa tosi paljon, kun tekee asiansa maan kamaralle, mutta sitä ihmettä ei vielä ole tapahtunut. Mä olen jo miettinyt sitä, pitääkö mun alkuun ottaa sanomalehden palanen ulos mukaan ja laittaa se maahan...