KOIRANOMISTAJAT!!!

Suomen Lapinkoiran ja Norjan harmaan sekoitus, 27kg.. Syö Hau-Hau Champion Kana-riisi täysravintoa ja koiran makkaraa, aikaisemmin oli Rainbow Perinteinen koiranmakkara ja nyt Hubertin Kalkkuna-riisiä.. tärkeintä on, että pääruuassa ei ole viljaa.. varsinaista vilja-allergiaa ei ole huomattu, mutta en halua kyl, et koira saa sen.. herkut on kyl sit ostettu Citymarketin keksivalikoimasta, siis siitä mistä saa laittaa itse pussiin niitä herkkuja.. niissä on kyl viljaa, mutta koska ne ovat vain herkkuja ja niitä annetaan vain silloin ku koulutan tai lähden töihin, en pidä niitä riskinä.. muuten sit saa joskus siankorvia, oikeita luita ja sit niitä kaupan puruluita..
 
Sofliini
Meillä syötetään meidän pitkäkarvaisille kääpiömäyräkoirille VAIN eläinliikkeistä ostettua kuivamuonaa, en suosittele kaupan ruokia. Hinnassakaan ei ole suurta eroa, kun ostaa 10kg 50€ royal caninin ruokaa, niin kilohinnaksi tulee 5€, mikä on aikalailla sama kuin kaupan ruoissa, paitsi että royal caninia syöttämällä tietää koiran saavan vain parasta. Itse en hankkisi koiraa jos en edes viitsisi sille vain parasta syöttää <3 Olen tiedostanut ruokakulut ennenkuin hankin koiran.

Lisäksi he saavat vain RAAKAA lihaa, esim possun ja naudan jauhelihaa PÄIVITTÄIN sekä erilaisia luita.
 

Yhteistyössä