Koiranmyyjä ei lähetä tilitietoja, onko mun homma soitella perään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumidaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Muumidaa

Jäsen
18.10.2012
133
0
16
Hain koiran tammikuun alusta, jolloin sovimme, että maksan sen 15.2. (200€). En saanut naisen tilitietoja ja hän oli kiireinen. Koira on 2v ja naisen antamat tiedot itsestään täsmäävät Googlen perusteella, joten uskon että ihan on niinkuin sanoo: ihminen, jolla ei ole aikaa koiralle.
Koirassa ei mitään vikaa, oikein mainio pikku seropi. :)

Noh, nyt kuluneen viikon aikana olen kysynyt tilitietoja sekä tekstiviestillä että sähköpostilla, eikä nainen ole vastannut. Pitääkö mun vielä soitella perään vai mitä ihmettä?? Kummahan se on, jos ei rahansa perään ole kiinnostunut. Minnes maksan ku ei ole tilitietoja. Outoa jotenki..

mitenkään tietämättä taustoja..voihan olla kiireinen mutta jostain syystä tulee mieleen että onko koira varmasti ollut sen naisen keneltä ostit tosin silloin luulis ottaneen rahat käteisellä tjs.

Nii sitähän en voi tietää, mut tuskin kai sit olisi antanut numeroa, jonka perusteella löytyy sekä kotiosoite että yrityksen tiedot.. Ja kuten sanoitkin ni olisi vaatinut rahat heti. Se olisi ymmärrettävämpää että joku ei maksa tai toimii muuten epärehellisesti, mut ettei rahan saajana ota yhteyttä onkin jo uutta. :D

Jos löytyy yrityksen tiedot ja kotiosoite, niin soita yritykseen: ei ne voi olla vastaamatta ellei ole luukut kiinni. Lähetä kirje kotiosoitteeseen.

Toivotaan ettei ole varastettu koira...

Yhteistyössä