koiran valjaista kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
kävin tänään yhdessä lemmikkitarvikeliikkeessä katsomassa valjaita tolle meidän dogginarttupennulle.

mulla oli kaulan ympärys ja rinnanympärys paperilla ylhäällä.
menin penkomaan niitä valjaita ja vaan yhdet miellytti.
kokolapussa oli vaihtoehdot roduittain ja toki aloin katseleen isoimmasta päästä..

siellä oli vaihtoehtoina
saksanpaimenkoiranarttu
saksanpaimenkoirauros
xxxkoira (???)
berni (muistaakseni) ja
landseer.

aloin sit miettii et berni ja landseeri on niin karvasia et niiden valjaat on varmaan isot?
et mikä on lapussa oleva xxxkoira?
kääntelin niitä valjaita käsissäni ja pähkin ja mietin ja marssin sit kassalle et anteeks, mul on tilanne tämä ja tämä ja koiran koko tämä ja tämä et mikä koko olis hyvä?

myyjä: emmätiedä.
minä: no mut siis suurinpiirtein, et nythän toi on varmaan sakun kokonen about, mut kasvaa niin kohinalla et ottaisin jotkut mis on säätövaraa.
myyjä: mä en tiedä noista mitää.
minä: no hajuakaan mikä toi xxxkoira on??
myyjä: ei.
minä: meen sit ostaan valjaat muualta.
myyjä: no mene.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

sain sit mun äidiltä valjaat mitkä oli sikaisot sen koiralle :D ne menee vissii vähän pidempäänkin, äiti ei vaan muistanu niitä ja oli joskus ajatuksissaan ottanu vähän turhan isot :D

no siinähän on ollut oikein asiakaspalvelija mieli työssään. mä laittaisin kyllä palutetta!!!! kannattaa olla koira mukana kun ostaa valjaita saa oikean kokoset ja malliset ja kannattaa sellaset ostaa jotka ei hierrä. jos on kova vetää niin kattattaa olla sinulla kunnon juoksu kengät jalassa sillä valjailla se pystyy vetää enempi!

Yhteistyössä