koiran omistajat

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Meillä oli ennen sohvakielto ja koirat pysyi myös enimmäkseen pois olohuoneesta. Tuo kodinvaihtaja on koko ikänsä saanut olla sohvillakin, eikä me sitten alettu enää opettaa sitä pois, eli saa nyt sitten röhnättää sohvilla edelleen. Toinen ei juuri viihdy sisälläkään, eikä osaa pyrkiä sohville, eikä kyllä mahtuisikaan... Sänkyihin eivät pääse. Musta ois kamalaa päästää koira omaan sänkyyn tuomaan karvoja ja hiekkaa/likaa, niillä on omat makuupaikat joiden puhtaudesta saa kyllä pitää huolta ihan tarpeeksi.
 
eipä saa
Eipä saa olla koirat kummassakaan . Muuten kyllä saisivatkin ,mutta kaks isoa koiraa veis meidän koko sängyn/sohvan . Joten ei ,ne pärjää lattialla tai omalla pedillä :)
 
mmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja salaiho:
päästän molempiin
meille koira tulossa, ja oon miettinyt, että koira ei tule kumpaankaan. Eikö ole kamalaa nukkua, kun sänky on täynnä karvoja ja hiekkaa?
On.
Siksi meilläkään koirat eikä kissat sängyissä eikä sohvissa ole. Ja niitä on kotona ollu jo 20 vuotta. Ihan hyvin ne pärjää lattiallakin kodin lämpimässä ilmapiirissä. =)
 
Sillo ku meill oli viel koira ni ei päässyt muuta kuin omalle sohvalle, eli sohva joka oli huonokuntoiseksi mennyt omassa käytössämme ja hankimme uudet kalusteet ja emme saaneet aikaiseksi sitä laittaa menemään niin siinä koira sai olla mutta makkariin sillä oli ehdoton kielto muutenkin. Kissatkaan ei päässeet silloin eikä pääse makkareihin nytkään..
 
Hanna
Ei päästetä kumpaankaan. Koiran karvaa on kämpässä ihan tarpeeks, en todellakaan halua siinä nukkuakin. Ja ei varmaan lakanat ikinä tuntuis puhtaalla jos koira siellä majostais.
 
salaiho
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja salaiho:
päästän molempiin
meille koira tulossa, ja oon miettinyt, että koira ei tule kumpaankaan. Eikö ole kamalaa nukkua, kun sänky on täynnä karvoja ja hiekkaa?
ei, koska meijän koirasta ei lähde karvaa ja hiekkaa ei paljon tule sänkyyn, ku ei ole sängyssä, kun öisin jollon ei oo hetkeen ollu ulkona
 

Yhteistyössä