Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Eli jos nyt on juoksu alkanut, niin astutus sattuisi tuonne 16.-17.6 viikonloppuun...suurinpiirtein...??
Alkuperäinen kirjoittaja Daim:13 päivä vuodon alusta on ehkä se yleisin astutuspäivä. Veri muuttuu myös vaaleammaksi, kun oikea päivä alkaa olla käsillä. Jos haluat olla ihan varma niin ota eläinlääkärillä proge testi.
Kolmisen viikkoa kestää juoksu kokonaisuudessaan.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Eli jos nyt on juoksu alkanut, niin astutus sattuisi tuonne 16.-17.6 viikonloppuun...suurinpiirtein...??
Juu. Mun nartulla sen astumisajankohdan näki ilman urostaki ku vähä kosketti hännäntyvestä siitä selän päältä niin heti meni häntä sivuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Eli jos nyt on juoksu alkanut, niin astutus sattuisi tuonne 16.-17.6 viikonloppuun...suurinpiirtein...??
Juu. Mun nartulla sen astumisajankohdan näki ilman urostaki ku vähä kosketti hännäntyvestä siitä selän päältä niin heti meni häntä sivuun.
No voi jumankekka |O ...sitä vähän pelkäsinkin... Meitin nuoremmalle urokselle on morsian tulossa vierailulle ja koko toukokuun ootettu, et milloin juoksu alkais...nyt tuli tänään sit viesti, et juoksu on alkanu ja just silloin 16. päivä lauantaina ollaan reissussa pikkusiskon rippijuhlissa 250km:n päässä kotoota...Toivottavasti onnistuis vaiks silloin perjantaina tai sunnuntaina se astutus, ni ei tarvis jättää juhlia väliin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Daim:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Eli jos nyt on juoksu alkanut, niin astutus sattuisi tuonne 16.-17.6 viikonloppuun...suurinpiirtein...??
No voi jumankekka |O ...sitä vähän pelkäsinkin... Meitin nuoremmalle urokselle on morsian tulossa vierailulle ja koko toukokuun ootettu, et milloin juoksu alkais...nyt tuli tänään sit viesti, et juoksu on alkanu ja just silloin 16. päivä lauantaina ollaan reissussa pikkusiskon rippijuhlissa 250km:n päässä kotoota...Toivottavasti onnistuis vaiks silloin perjantaina tai sunnuntaina se astutus, ni ei tarvis jättää juhlia väliin...![]()
Tuttu juttu... juoksut tulee aina silloin kun olisi muuta "tärkeetä".
Mutta tosiasia on että nartun mukaan kaikki tapahtuu, ei omistajan.
Itse olen joskus yrittänyt astuttaa vanhastajuoksusta, (yli 15pv) eikä astutus enää onnistunut.
Tsemppiä kovasti sinulle ja nartulle! =)