V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Ei niitä voi poistaa, vaan jos ne tulehtuu niin pitää tyhjentää.. :O
Alkuperäinen kirjoittaja apua:no kai niillä joku virka on, ei kai koiralla huvikseen oo sellasia? Mä oon aina luullut ettei kora sit voi kakkia ilman niitä :O
Alkuperäinen kirjoittaja apua:no kai niillä joku virka on, ei kai koiralla huvikseen oo sellasia? Mä oon aina luullut ettei kora sit voi kakkia ilman niitä :O
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:Miten ne tyhjennetään itse? Mun koira haisee ajoittain, mutta ei ole tulehdusta.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja apua:no kai niillä joku virka on, ei kai koiralla huvikseen oo sellasia? Mä oon aina luullut ettei kora sit voi kakkia ilman niitä :O
Hihhihhih.
Anaalirauhaset on rauhaset peräaukon molemmin puolin ja ne erittävät voimakkaan hajuista eritettä. Niiden on tarkoitus tyhjentyä ulostuksen yhetydessä, näin ei monestikaan tapahdu.
Anaalirauhaset vaivaavat nimenomaan pienillä koiraroduilla. Tällöi ne tulee tyhjentää käsin säännöllisesti, muutoin ne tulehtuvat tai kehittävät fistelin (tyhjenevät ihon alaisiin kudoksiin, tulehduttavat alueen ja märkivät lopulta ihosta ulos..).
Luultavasti rauhaset ovat jäänne koirien esi-isiltä, silloin rauhasilla on kait ollut merkitys (kuten reviirin merkkaus tms.).
Ja ainiin, ne voidaan poistaa vaivaavat tai ei. Kunhan omistaja maksaa
Mutta leikkaukseen sisältyy riskinsä. Kuten sulkijalihasten vaurioituminen ja siitä johtuvat pidätysongelmat..
Omalla koirallani on ollut hieman ongelmia, mutta pysyvät kurissa oikealla ravinnolla, liikunnalla ja rauhasten tyhjentämisellä. Leikkausta harkitsin, mutta jätin ja jätän väliin riskien vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Anaalirauhaset tyhjenevät itsekseen ulostamisen yhteydessä jos ruokavalio on sopiva. Ihan niikuin tuossa yllä jo mainittiin. Muutamia puhjenneita anaalirauhasia oon työssä nähnyt ja ei ollut kovin mukava näky. Ja lisäksi olivat kipeitäkin.
Mun koiravainaa tyhjensi myös rauhaset silloin, kun se oikein säikähti (iso säikäys muutaman kerran) joten sinä joka päästit irlanninsusikoirasi pihalta meidän kimppuun, jos ihmettelit sitä mädäntyneen sillin hajua koirasi päässä se oli vain meidän saksanpaimenen anaalinesteet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voi nääs:Alkuperäinen kirjoittaja apua:no kai niillä joku virka on, ei kai koiralla huvikseen oo sellasia? Mä oon aina luullut ettei kora sit voi kakkia ilman niitä :O
Kirjoitathan säkin ilman aivoja.
Tottakai ne voi anaalit poistaa!
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja voi nääs:Alkuperäinen kirjoittaja apua:no kai niillä joku virka on, ei kai koiralla huvikseen oo sellasia? Mä oon aina luullut ettei kora sit voi kakkia ilman niitä :O
Kirjoitathan säkin ilman aivoja.
Tottakai ne voi anaalit poistaa!
No olipas taas kiltisti sanottu. Jos ei tiedä vastausta jokaiseen maailman asiaan, tai joskus luulee väärin, tarkoittaako se automaattisesti sitä ettei ole aivoja?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Sattuisko kukaan tietämään paljon maksaa? kyseessä kääpiörotu..