koiraihmiset on ärsyttäviä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöks

Vieras
en voi sille mitään mutta aina olen ollut sitämieltä että sellaiset ihmiset joilla on koiria ja niistä lässytetään joka paikassa nuljuset koirankarvoittamat vaatteen niskassa niin ohhoh et saa karvat pystyyn itellä. samoin kyllä sellaiset kissaihmisetkin jotak kertoo ja selittää siitä ötökästään niin ei voi ymmärtää. mutta koiraihmiset niissä vain on se joku joka tekee niistä aivan yli ärsyttäviä.
on meilläkin kissa mutta en mä siitä joka paikassa selitä ja lässytä.

Mun mielestä sellaiset ihmiset, jotka kertoo lapsistaan joka paikassa heidän kuviaan esitellen, ovat ärsyttäviä. Mulla on sekä koira että lapsia, mutta ei mun vaatteet yleensä ole karvaiset, eikä meidän koti ole likainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Meillä löytyy sekä että, mutt kuitenkaan meidän vaatteissa ei ole karvoja eikä höpistä elukoista aina ja joka käänteessä.

Mua raivostuttaa ihnmiset, jotka puhuvat vaan lapsistaan.

Tuli sama mieleen... Samoin ihmiset jotka jatkuvasti puhat vain työstään tai vain harrastuksestaan, varsinkin tietäen ettei aihe oikeasti edes kiinnosta kuulijaa.

Kai tuo pätee sitten asiaan kuin asiaan.

No huhhuh, jokaista ärsyttää varmaan joskus joku tai tietty ihmisryhmä, mutta voi voi. Jos koiraihmiset ärsyttää niin älä ole niiden lähellä. Poistu paikalta.
Mua ärsyttää ihmiset jotka puhuvat vain itsestään, mitä heille kuuluu ja miten menee, mutta unohtaa kysyä vastapuolelta miten siellä menee.

joo ei sitä varmaan voi puhua mistään niin että se ei jotain ärsyttäisi:)

itse en lapsistakaan oikein puhu enkä kyllä työstänikään..hmm mistähän mä puhun edes itse:)

Asuin yksin koirieni kanssa monta vuotta ja pidin niitä täysin perheenjäseninä. Rajat ja rakkautta periaatteella,koira on onnellisempi kun tietää paikkansa laumassa eikä ole epäselvää kuka on johtaja :attn:
Monet itkut on itketty kun piti valita mies ( astmaatikko ) tai koirat.
Mies jäi ja haikeana luovutin koirat uusiin koteihinsa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo ei sitä varmaan voi puhua mistään niin että se ei jotain ärsyttäisi:)

itse en lapsistakaan oikein puhu enkä kyllä työstänikään..hmm mistähän mä puhun edes itse:)

eiköhän aika monelle mene puheenaiheet vähän sen mukaan kenen aknssa keskustelee. Perheenäiti jolla on koiria saattaa tuttujen koiraihmisten kanssa jutelle enemmänkin koirista, muiden pientenlasten äitien kanssa lapsista, samalla alalla olevien kanssa työhön liittyvistä jutuista jne. Ja sitten ihan yleisesti ja yhtälaisesti kaikkien näiden kanssa muista ajankohtaisista tai muuten kiinnostavista jutuista.

Kuitenkin järjetöntä tuputtaa lapsi-juttuja kaverille jolla ei ole omia lapsia ja jota ei toisten lapset voisi vähempää kiinnostaa. Samoin kuin koirajuttuja sille joka ei edes pidä koirista jne. Eihän sellaisesta keskustelusta saa itsekään mitään irti (jos ei nyt sitten satu vain ja ainostaan rakastamaan omaa ääntään ja omia juttujaan eikä omaa mitään kiinnostusta keskustelukumppania kohtaan)...

Alkuperäinen kirjoittaja =0:
No huhhuh, jokaista ärsyttää varmaan joskus joku tai tietty ihmisryhmä, mutta voi voi. Jos koiraihmiset ärsyttää niin älä ole niiden lähellä. Poistu paikalta.
Mua ärsyttää ihmiset jotka puhuvat vain itsestään, mitä heille kuuluu ja miten menee, mutta unohtaa kysyä vastapuolelta miten siellä menee.

Joo peesi. Muakin ärsyttää ihmiset, jotka puhuvat vaan itsestään. Ehkä sitten kuulun tuohon ap:n kastiin, että ärsytän joitain ihmisiä puhumalla koirista. Minun kuulumisiin vaan kuuluvat olennaisesti sekä koira että lapsi.
Ap:lla taitaa olla 'pientä' koiravihaa. Mikä nyt sinänsä ei ole väärin - kaikki ei voi tykätä samoista asioista. Ja ei minulla nyt hirveän karvaiset vaatteet ole ja kämppäkin on siistissä kuosissa.

Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
en voi sille mitään mutta aina olen ollut sitämieltä että sellaiset ihmiset joilla on koiria ja niistä lässytetään joka paikassa nuljuset koirankarvoittamat vaatteen niskassa niin ohhoh et saa karvat pystyyn itellä. samoin kyllä sellaiset kissaihmisetkin jotak kertoo ja selittää siitä ötökästään niin ei voi ymmärtää. mutta koiraihmiset niissä vain on se joku joka tekee niistä aivan yli ärsyttäviä.
on meilläkin kissa mutta en mä siitä joka paikassa selitä ja lässytä.

Niin ovat. Työkaverilla kaksi pientä piskiä ja oikein pelottaa aina mennä kun antaa niiden hyppiä päälle sisälle mennessä. Vaikka pieniä ovat eivätkä mitään teen niin kynnet koskee.
Nyt taitaa toinen odottaa eli siitä kuullaan kauan ja entäs kun syntyvät.
Meillä on kisuli ja en tuo sitä joka paikassa esiin.

Luulen tietäväni mitä tarkotat. Meillä kyllä koira on mutta en oo mikään sellanen "koiraihminen" joka höösää ja puhuu suu vaahdossa koirasta ja miten se nyt on tokossa yms ja näyttelyissä pärjänny ja kuletaan verkkareissa pitkin kaupunkeja tukka pystyssä- suurinpiirtein.
Otettiin tää meidän koira juuri tällaselta kasvattajalta ja jos haluun joskus puhua koiriin liityvistä asioista tai kysyä jotain niin pirautan hälle heti :D

Alkuperäinen kirjoittaja kissaihminen:
Niin ovat. Työkaverilla kaksi pientä piskiä ja oikein pelottaa aina mennä kun antaa niiden hyppiä päälle sisälle mennessä. Vaikka pieniä ovat eivätkä mitään teen niin kynnet koskee.

Vinkki sulle, jos sua kerta ärsyttää koirien hyppiminen: käännä selkäsi. =) Toki kaverisi on jättänyt kouluttamatta koiriaan, että antaa niiden hyppiä, mutta jos itse menet kyläilemään sinne, niin voit kai tuollaisen pikkujutun tehdä, jos se hyppiminen häiritsee. Itsekään en tosin ole pikkukoirafani, kun ne räksyttävät hyvin usein ärsyttävästi. :whistle: Mutta tosiaan kaikki eivät voi tykätä kaikesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:

Vinkki sulle, jos sua kerta ärsyttää koirien hyppiminen: käännä selkäsi. =) Toki kaverisi on jättänyt kouluttamatta koiriaan, että antaa niiden hyppiä, mutta jos itse menet kyläilemään sinne, niin voit kai tuollaisen pikkujutun tehdä, jos se hyppiminen häiritsee. Itsekään en tosin ole pikkukoirafani, kun ne räksyttävät hyvin usein ärsyttävästi. :whistle: Mutta tosiaan kaikki eivät voi tykätä kaikesta.

Meidän labbis kun meille muutti, oli se tosi riiviö. Nyt on sentään rauhoittunut, mutta ei edelleenkään tajua lopettaa vaikka sille kääntääkin selän. Muuten tottelee nykyään ja on oikein lupsakka kaveri, mutta ei tosiaan hiffaa tota selän kääntämisen ideaa.
Ei siis aina toimi, vaikka toki kannattaa kokeilla.

Niin kauan kuin puhuvat, eikä mun tarvii olla samassa paikassa niiten koirien kanssa, niin kaikki on ok.

SE on ärsyttävää, kun ne koiraihmiset sanoo, että "Ei se mitään tee". Yleensä siihen mennessä se piski on kurastanut ja kuolannut mun vaattet, repinyt sukkahousut, tunkenut kuononsa mun haaroväliin ja nylkyttää mun jalkaa ja samalla kerjää kahvipöydästä.

Että kiitollinen pitää olla, kun ei repinyt valtimoa auki.

Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:
Asuin yksin koirieni kanssa monta vuotta ja pidin niitä täysin perheenjäseninä. Rajat ja rakkautta periaatteella,koira on onnellisempi kun tietää paikkansa laumassa eikä ole epäselvää kuka on johtaja :attn:
Monet itkut on itketty kun piti valita mies ( astmaatikko ) tai koirat.
Mies jäi ja haikeana luovutin koirat uusiin koteihinsa :'(

Oliko edes sen arvoista? Varmaan raskasta ollut luopua.

no kyllä mä tiedän ainakin monta koiraihmistä jotka raahaavat ne rakkinsa joka paikkaan mukaan jopa kyläily reissuille ja sitten läpistään siitä mitä se koira on tehnyt ja miten se on syönyt ja plaa plaa plaa! Eikä ole yks tai kaks kertaa kun olen iltalenkillä saanut jonkun rakin jalkoihin pyörimään ja omistaja olettaa että kaikki tykkää hänen koirastaan ja haluavat sitä rapsutella.

Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:

Työkaveri vain on niin mukava ihminen että kärsin ne koirien hypyt ja yritän ne pian rauhoitella:)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä