koiraihmiset help help

• Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti
milla
minulla on koiruus jonka rodun rotumääritelmässä lukee leikkaava purenta.
Haluisin käydä näyttelyssä,mut en oo oikein varma asiasta kun musta näyttää et tol o enemänki tasapurenta tai sit ylähampaat menee vain kork.pari millii alahampijen päälle.Eli purenta on TOSI tiukka..
Heittävätkö tuomarit helposti kehästä ulos?? Jotenki ois inhottava tilanne jos joutus pois..Mut kertokaa viisaammat onko järkee ees käydä?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Kysypäs koirasi kasvattajalta asiaa ja kysy jospa hän tuntisi jonkun koira ihmisen tienoilta joka osaisi katsoa oikeain purennan. Näin saat varmuuden eikä tuota ikävää tilannetta tule.
No siis sillä on tosi tiukka purenta mut heittääkö ne tuomarit miten helposti kehästä jos on tuollaonen vähän rajatapaus..??

Squeeze harmailee...
Ei leikkaavan purennan kuulukaan mennä kuin muutaman millin alahampaiden päälle. Googletapa leikkaava purenta, saat varmaan paremman selityksen kun mulla tästä. Niin ja tiukka se saa olla, väljä ennemminkin on huono juttu.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Squeeze harmailee...:
Ei leikkaavan purennan kuulukaan mennä kuin muutaman millin alahampaiden päälle. Googletapa leikkaava purenta, saat varmaan paremman selityksen kun mulla tästä. Niin ja tiukka se saa olla, väljä ennemminkin on huono juttu.
Kiitos vastauksestasi.Mut on kyl vaikee selittää ne hampaat on ylääl tosi lyhyet ja näyttää ihan tasapurennalta..Jotenki erilaiselta ainaki kun mun toisen koiran suu,jol on erittäin kaunis tiivis leikkaavapurenta..

Yhteistyössä