Koira rapsuttaa itteensä "kokoajan"!!Mitämitämitä?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelevä
Eli siis mikä vois olla?Aina ku silitän sitä ni se alkaa hulluna rapsuttaa itteensä.Ei kai se nyt niin kutiherkkä voi olla?Nyt on 9kk ja tätä tehnyt nyt reilun kuukauden.Turkki ei mitenkään hilseile tms.voisko olla jotain allergiaa tuo pelkkä et alkaa kutittaa ku kosken siihen?Vai onko se mulle allerginen...kohta alkaa tuntuu siltä =(
 
aapee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täitä!!! Kampa käteen ja tutkimaan !

sen oon jo tehnyt,mitään en löytänyt.Toiselle vastaajalle,ei tuolla kyllä mitään stressinaihetta pitäs olla,samoilla rytmeillä mennää ja mitää muutoksia ei ole tapahtunut...
 
*
Allergia tulee ekana mieleen. Jos on maalaiskoira, voi saada kapitartunnan. Nämä ei edes olleet mitenkään hirveän harvinaisia kun olen el.lääk.asemalla työskennellyt. Metsästyskoirilla tavan ongelma.
 
aapee
niin ja siis tarkennukseksi,se rapsuttaa itteensä vain kyljistä...Voiskohan esim vehnästä tulla tuollainen allergiaoire?Koiran suvussa on vehnäallergiaa.Olen kyllä vältellyt vehnää mutta huomasin että noissa koulutusherkuissa mitä sille syötän on vehnää...
 
aapee
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Allergia tulee ekana mieleen. Jos on maalaiskoira, voi saada kapitartunnan. Nämä ei edes olleet mitenkään hirveän harvinaisia kun olen el.lääk.asemalla työskennellyt. Metsästyskoirilla tavan ongelma.

ei ole maalaiskoira,ihan kaupungissa asutaan.
 
kaktus
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
niin ja siis tarkennukseksi,se rapsuttaa itteensä vain kyljistä...Voiskohan esim vehnästä tulla tuollainen allergiaoire?Koiran suvussa on vehnäallergiaa.Olen kyllä vältellyt vehnää mutta huomasin että noissa koulutusherkuissa mitä sille syötän on vehnää...

Meidän koiralla on vehnäallergia ja se rapsuttaa itseään enimmäkseen korvista. Varvasvälit repii myös ihan vereslihalle. Äkkiä kuulostaa nuo oireet vehnäallergialle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaktus:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
niin ja siis tarkennukseksi,se rapsuttaa itteensä vain kyljistä...Voiskohan esim vehnästä tulla tuollainen allergiaoire?Koiran suvussa on vehnäallergiaa.Olen kyllä vältellyt vehnää mutta huomasin että noissa koulutusherkuissa mitä sille syötän on vehnää...

Meidän koiralla on vehnäallergia ja se rapsuttaa itseään enimmäkseen korvista. Varvasvälit repii myös ihan vereslihalle. Äkkiä kuulostaa nuo oireet vehnäallergialle.
onko tietoo et miten kauan menee et oireet helpottuu/loppuu ku saa sen vehnän esim.karsittuu kokonaan pois sen ruokavaliosta?
 

Yhteistyössä