Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Eihän se toiminu vastoin koulutustaan
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Eihän se toiminu vastoin koulutustaan
Jos jomkun niin poliisikoiranhan pitäisi olla hallinnassa ja totella vain käskyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Eihän se toiminu vastoin koulutustaan
Jos jomkun niin poliisikoiranhan pitäisi olla hallinnassa ja totella vain käskyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Eihän se toiminu vastoin koulutustaan
Juu, mutta moka olikin se että autonovi oli jääny auki, jolloin se koira toimi sen mukaan miten se on koulutettu toimimaan määrätyissä tilanteissa ilman erillistä käskyä
flegmaattinen poliisikoira...ei hyvä... Taitaa ylläolevan kommentin antaja varsin kokenut koirien kouluttaja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yli-innokas koira pois hommista siks aikaa että rauhottuu
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:flegmaattinen poliisikoira...ei hyvä... Taitaa ylläolevan kommentin antaja varsin kokenut koirien kouluttaja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yli-innokas koira pois hommista siks aikaa että rauhottuu
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Saako poliisikoira toimia "oman pään mukaan" vai pitääkö sen totella käskyjä? Minä olen aina luullut että poliisikoira toimii aina ohjaajansa käskyn mukaan eikä omin päin. Ja tämä tosiaankin sen takia että kyseessä on eläin jolle sattuu noita "mokia".
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Saako poliisikoira toimia "oman pään mukaan" vai pitääkö sen totella käskyjä? Minä olen aina luullut että poliisikoira toimii aina ohjaajansa käskyn mukaan eikä omin päin. Ja tämä tosiaankin sen takia että kyseessä on eläin jolle sattuu noita "mokia".
on toimittava käskyn mukaan.
On myös tilanteita joissa koiran on toimittava ilman erillistä käskyä havaittuaan mm. määrätyt hajut ollessaan vapaa toimimaan koulutuksen mukaan ja tämä on ollut kyseessä tossa tapauksessa
Alkuperäinen kirjoittaja :Juuri tätä minäkin tarkoitin. Joskus opetetun toiminnan laukaisee (trigger) joku singnaali, ja joskus se triggeri on vain ikäänkuin käsky alkaa toimia, ja koirna koiran on vain hoksattava tilanne. Eräs triggeri on jo pelkästään koiraa kuljettaneen auton oven aukaisu. Tai jääminen auki.