koira asiaa. mikä koira...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ngfgnf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ngfgnf

Vieras
haluun seuraavaks koiraks mahdollisimman ruman koiran. jota ei mummot ja kulmakunnan lapsi lauma tulee taputtelemaan. ja ihan muistakin syistä joita en tässä nyt jaksa ruveta erittelemään.
-eli mikä koira tai rotujen risteytys on mahdollisimman ruma.
-säkä 40-65cm
-saa olla trimmattava (ei nypittävä)
-ei kaameeta karvanlähtöä
-lemmikiksi ja lenkkeilyseuraksi
-kokemusta vaan jättiroduista

Iso perun karvaton koira, joka ei ole täysin naku, vaan harvakarvanen versio ja annat vielä niiden haiventen kasvaa ylipitkiksi. Rumempaa koiraa en ole nähnyt, näytti ihan kapiselta mursulta.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Pitäis olla vähän toisenlaiset koiranotto perusteet kuin ulkonäkö, kuten koiran luonne, mitä teillä on tarkoitus koiran kanssa tehdä.

laitoin tuohon listaan et ihan lenkkeily seuraks, kotikoiraks. mitään en aijo harrastaa niin että lähtisin kilpailemaan. sitä tullu tehtyy edellisten koirien kans ihan kyllästymiseen asti. nyt haluan ihan kaverin jota kuljettaa mukana seurana.
tarkoitus tietysti tokoa opetella, mut ei kisata. sellanen koira jonka voi pitää irti esim mökillä ilman että se häipyy omin päin metsälle.

Ota koira jonka kasvatat niin hyvin että se ei vieraiden älämölöilyistä piittaa vaan kulkee rinnalla vaikka ydinpommi räjähtäis. Ja sitten vaan et pysyähdy kun mummo lähestyy.

No dogo argentino on sen näköinen, ettei siihen moni heti tule kiinni räpeltämään (vaikka ei mun mielestä kylläkään mikään hirveen ruma), mutta tunnetusti koira johon ihmiset ei tule roikkumaan :whistle: Tai onhan niitäkin jotka luulevat sen olevan valkoinen boxeri ;)
Mä luulen, että yleisesti nämä kaukkarit sun muut on semmoisia mitä ihmiset karttaa, ei tohon meidän rotikkaankaan tule kukaan koskemaan, ainoastaan lapsilla ei ole ennakkoluuloja :)

Ja sori, puusilmä kun olen en edes huomannut tota listaa :ashamed:

33ceb9aef9303871ab2f4dbabb6d4d23.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Iso perun karvaton koira, joka ei ole täysin naku, vaan harvakarvanen versio ja annat vielä niiden haiventen kasvaa ylipitkiksi. Rumempaa koiraa en ole nähnyt, näytti ihan kapiselta mursulta.

Mä en ymmärrä miks Suomeen otetaan karvattomia koiria :i

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
3353412.t.jpg
[/URL]
Kelpaisko?

minkäs rotunen tää on

No isässä on etelävenäjän paimenkoiraa ja sekarotuista, sitten äidissä staffia ja jotain pienkroppaista juoksiaa.

En tiedä näyttääkö rumalta, itse kyllä kovastikin tykkään, mutta naapurin lapset melkein pillahtavat itkuun nähdessään.

Pentuna oli tän näkönen, ei uskois että jostakin noin söpöstä voi kasvaa jotain noin rumaa :D

meil on amstaffi..kyllä mummot ja muut on kiertänyt kaukaa..tai no kerran yks mummo huuteli ku tyttäreni kaa ulkoilutettiin,et :"kuinka voit olla noin vastuuton äiti,et oot tollasen tappaja koiran ottanut lapsiperheeseen"
:D

http://www.freewebs.com/missijadacotta/123456789.jpg

mut ei nää rumii kyl oo

sit on tietty kaikki muut staffit,dogo argentino ja bullterrierrit..
toisten mielestä pelottavia..
mä taas jumaloin:)

Meijän talossa on yks mamma kellä on joku noutaja joka haukkuu ja räksyttää ihan samal taval vieraille koirille ku munkin koira. Tavattiimpa sitten kerran kun olin tulossa hissistä ulos, tää mamma yrittää änkee sinne samaan aikaan, mun koiralla tietty kuonokoppa (kankainen) haukun hiljentämiseksi. Ja kauhee mekkalahan siitä tuli. Noh tää mamma huutelee perään että tekee noin kamalasta rakista ilmotuksen eikä tollasii sais tälläses talos olla ku on lapsia yms :D
Just juu ja paskat nakkaan, tänne saa tulla ihan kuka vaan katsomaan mun kamalaa tappaja koiraa ja vääntää siltä vaikka jalan sijoiltaa niin voi olla varma että hampaista ei tuu.
Mut se on toi ihastuttava ja lempeä ulkonäkö :D

Meijän naapurissa yhdessä vaiheessa oli koirat aina vapaina pihalla ja ne tuli aina meijän koiran kimppuun,kun se oli omassa pihassa juoksulangassa..
Sanoin vaan naapurille,et seuraavan kerran en sun koiristas nakkaa paskaakaan et mä en mee välii,kun alan pitää omaa koiraanikin vapaana ni sit se voi puolustautua...
Parin päivän päästä naapureiden pihaan tuli koiratarha:D

Borkku, munkin mielestä noi karvattomat versiot on söpöjä, mutta harva noista on luonnostaan noin karvaton. Useimmilla kasvaa hapsukarvoja ympäri kroppaa, ja kun aluskarvoja ei ole, se näyttää ihan 50 vuotiaan, kaljuuntuvan miehen takaraivolta, kun harmaa nahka kuultaa läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Borkku, munkin mielestä noi karvattomat versiot on söpöjä, mutta harva noista on luonnostaan noin karvaton. Useimmilla kasvaa hapsukarvoja ympäri kroppaa, ja kun aluskarvoja ei ole, se näyttää ihan 50 vuotiaan, kaljuuntuvan miehen takaraivolta, kun harmaa nahka kuultaa läpi.

Heh. Mut sittenki toi on upee niin ylväs ja jotain.

Hei yks aika ruma olis Fila Brasiliero.

Yhteistyössä