kohtuuhintainen sitteri mistä?

Moro,

Mistä saisi ostettua kohtuuhintaisen babysitterin tulevalle vauvalle?

Olen katsonut www.vauvatar.fi ja www.hobbyhall.fi ja www.vauvatalojohanna.fi sivut jo ja heillä oli valikoimaa.

Osaatteko suositella jotain sitteriä (esim. merkkiä) ja jos tiedätte Tampereella esim. jonkun liikkeen?

kiitos etukäteen.

T: Rv37 oleva mamma :flower:

vinkkis
huutonetistä kannattaa katsastaa oman paikkakunnan tarjonta; sitteriä tarvitaan niin lyhyt ajanjakso ettei se ehdi mennä miksikään tuona aikana eli käytettykin sitteri, yhdellä lapsella ollut, vastaa tuolloin aivan uutta
(ainakin meidän sitteri oli käytössä muutaman kuukauden ja ihan on kuin kaupasta hommattu, tota en tosin voi myydä - jos vaikka pikkukakkonen tässä joskus ilmaantuu....).

Noita sittereitä myy kaikki lastentarvikeliikkeet ja on varmaankin eri hintaisia ja erilaisia. Tampereella Muksutalli ja Lastentarvike Lielahdessa Minikids Näsilinnakadulla keskustassa ja vauvatalo Kalevasssa myyvät sittereitä. Sitterin jos tilaa kauempaa, niin varmasti postikulut ovat aika isot, kun sitteri ei mene ihan kirjekuoreen.

kaksosten äiti
kannattaa katsastaa oman paikkakunnan kirpparit. itse ostin lähes uutta vastaavat sitterit kaksosillemme kirpparilta, toisesta maksoin 10e ja toisesta 8e. ja ovat tosiaan melkein kuin uudet. kuten tuossa joku aijemmin kirjoittikin että eivät ole käytössä kovinkaan montaa kuukautta, joten eivät ehdi paljoa kulua ja kaikki vauvathan eivät edes suostu sitterissä olemaan...

Psst...
Mulla olis myynnissä Emma Deluxe -sitteri. Yhdellä lapsella vähän käytetty. Erikseen säätyvät selkä- ja jalkanojat. Ja toimitus Tampreellekaan ei olisi ongelma.

Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

anuhe@amifi.net

Yhteistyössä