kohtutulehduskeskeytyksen jälkeen. Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :( :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:( :(

Vieras
keskeytyksestä muutama viikko. Menin sit synnärille jossa viikko sitten todettiin, kun oli kipuja vuotoa ja kuumetta, et raskausmateriaalia jääny kohtuun ja kohtu siis tulehtunu. Kaavinta tehtiin päivystyksenä ja aloitettiin 2 antibioottia. No nyt vuoto on mustaa, pahalta haisevaa, maha on kipeä, alaselkä tulessa ja välillä huimaa. Kontrolli vasta ens viikon lopulla. Onko muilla ollu tällasta? Kauanko tää kestää? Mtk on ollu 2 kohtutulehdusta ennenki mut täs ei kaikki oireet oo samoja... :(

mulla oli kohtutulehdus synnytyksen jälkeen (jäi raskausmateriaalia) ja toisen kerran keskenmenon jälkeen (sama homma,kaikki ei tullut ulos) ja molempien jälkeen kaavittu. Kummallakaan kerrallaen ollut jälkeenpäin kovin kipeä (buranalla selvisi) ja vuoto oli niukkaa "puhdasta" verta ja kirkasta limaa. Nuilla oireilla menisin päivystykseen!

tää on tosiaan ihan mustaa tää vuoto. Viime to oli kaavinta ja edelleen on ne antibiootit päällä mut ilman 600mg burana ja 1g panadolia monta kertaa päiväs en pärjää... Tokan synnytyksen jälkeen olin 9vko antibioottikuurilla ku tuli kohtutulehdus. Mä en kestä jos nyt menee kesä näin...

Yhteistyössä