Kohtutulehdus / sisäsynnytintulehdus Kuka osaisi auttaa? :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija999
  • Ensimmäinen viesti
vierailija999
Olen syönyt doximyzin, kefexin ja flagyl kuurit, mikään noista ei auta! Ensin doximycin ja flagyl 10 pv, sitten Kefexin yksin 10 pv. Kivut lievittää antibioottien ajan jonkin verran (eivät katoa kokonaan, välillä tuntuu että oho ei ole kipuja ja sitten taas on), kun antibiootit lakkaa palaa kamala kipu. Ei ollut klamydiaa eikä tippuria eikä raskaus ole mahdollinen joten vissiin epäspesifi bakteeri. Mitä nyt? Millainen näyte tulee ottaa jolla varmistetaan mikä bakteeri minulla tuon tulehduksen aiheuttaa? Olen käynyt jo 5 kertaa lääkärillä. Tarvitsenkohan jonkun eri antibiootin, onko minulla joku bakteeri jota nuo em antibiootit eivät tapa?
 
vierailija
On ultrattu ja oli ärtyneen/tulehduksellisen oloinen, tosin oli vielä flagyl puikkoa niin ei nähny kunnolla, muuta ei maininnut, kohtu oli pieni vissiin sitten tyhjä? ei sappikiviä

Mietin tappaako nuo edellämainitut antibiootit kaikki mahdolliset bakteerit vai tulisiko tutkia jollain näytteellä että mikä bakteeri kyseessä. Vai olenko immuuni antibiootille. Minulla on huomenna taas yksityiselle aika sen jälkeen ei ole enää vara mennä kun sitten on +700 e mennyt tähän vaivaan. Pelkään jos on joku bakteeri johon ei noi antibiootit tehoa.
 
vierailija999
Minkä niminen tämä bakteeriviljely on? Ja otetaanko se kohdusta vai?
tiedän vain flooranatiivin joka otetaan emättimestä mutta ei vissiin kerro kohtutulehduksen aiheuttamaan bakteeria?
Haluan tuon bakteeriviljelyn jola todetaan bakteeri mikä mmulla on jotta saan täsmähoidon. Ongelma kun olen ytrittänyt pyytää lääkäreiltä niin menee ohi korvien. Huomenna yksityisellä käynti iltapäivällä, ja jos en saa selvitettyä tuota näytettä niin uskon ettei sitä vieläkän oteta vaan ottavat vöärän yms. Kun kertaajaan en ole saanut apua joka olisi auttanut. Onko tuo viljely jolla todetaan kohtutulehduksen bakteeri siis millä nimellä? :/
 
vierailija999
kun jos menen taas ja ottavat vaikka natiiviflooran ja saan maksaa taas 200 e käynnistä ja testistä ja se ei olisikaan tuo. Hankala selittäö mutt tuntuu että eivät tajua ottaa oikeaa ja minun pitäisi itse selvittää kun tuntuu että monesti jo käynyt eikä ole edes ehdotettu näytettä vaan aina samat antibiootit. Nyt tuntuu että jso mainitsen vain näytteen tai bakteeriviljelyn niin ottavatkin jonkun väärän jos en tiedä sen nimeä ja en voi enää käydä uudelleen yksityisellä taas
 

Yhteistyössä