Kohtutulehdus keskenmenon jälkeen, oireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Ninni"

Vieras
Kuinka sinulla on oireillut kohtutulehdus keskenmenon jälkeen? Sain viikko sitten km rv 10+2, ilmeisesti kehitys pysähtynyt 8-9+5 välillä.. Olin osastolla keskenmenon aikaan kivun vuoksi ja ennen kotiuttamista ultrattiin että jotain pientä on vielä sisällä ja sain cytotecit vielä kotiin. Eivät lisänneet vuotoa yhtään. Lisäksi antoivat jonkun piikin etten vuoda kuiviin, vuoto oli todella rajua 3 tuntia..

Lauantaina vuoto loppui, sunnuntaina tuli vain pyyhittäessä ja eilen vuoto jatkui, tällä kertaa tosin punertavanruskeana. Vähän ennen vuotoa alkoi tuntumaan kipua munasarjoissa. Vuoto ei haise, eikä mulla ole kuumetta. Nyt taas tulee vain pyyhittäessä vuotoa, mutta alavatsa on arka. Verikokeet ottavat kolmen viikon kuluttua.

Voiko kohtutulehdus oireilla lievästi, vai alkaakin oireet heti todella rajuna? Huolissani olen, yritystä kolme vuotta takana (keväällä aloitettiin tutkiminen)ja tämä yksi luomuplussa joka meni kesken.. Lisäksi mulla on toinen tuuba poistettu ja kystan vuoksi tehty laparoskopiakin.. Ei siis yhtään mitään ylimääräistä kestäisi enää..

ei keskenmenon jälkeen mutta synnytyksen. ei kuumetta,mutta hyytymät paljasti tulehduksen. Välillä vuoto rauhoittui alkoi taas kunnolla+hyytymät, hiljeni. Silloin kun se "kananmuna" tuli painuin lekuriin. oli ilkean tuntuinen olokin kaupan päälle. Käy tarkistuttamassa eli kurkkaisu alakertaan kertoo paljon.

Yhteistyössä