Kohtutulehdus ja mirenakierukka....

Onko kellään muulle tullut kohtutulehdusta hormonikierukan aikana?
Mitä oli oireina? Otettiinko kierukka pois?
Onko mahdollista että kierukka tulehduksen yhteydessä luiskahtaa itestään pois???

Kävin tänään antamassa papa kokeen. Sain eilen kuurin jonka saan aloittaa vasta nyt illalla, kun näyte on annettu. Se näytteen ottaja vaan mainitsi, että on kamalan pitkät langat jätetty. Jälkitarkastuksessa langat oli melkein täysin vetäytyneet ja nyt ne onkin liian pitkät???

Eilen lääkäri ei mitään maininnut liian pitkistä langoista laisinkaan, kun sisätutkimuksen teki...

kopp
juu mulle tuli kohtutulehdus mirenan kanssa... alavatsakivut, outo valkovuoto ja epämiellyttävä haju, kuume ja tulehdusarvotkin koholla... kierukka poistettiin pikaisesti.

olen joskus kuullut että kierukka voi aiheuttaa kohtutulehduksen juuri sen takia jos se ei ole oikein paikoillaan.

No mulla on kyseinen härpytin ollut jo 3,5 vuotta ja nyt kauheesti kamalia epämääräisiä oireita joista suurin osa on sellaisia raskausoireita. En kuitenkaan ole raskaana. Runsas valkovuoto ja nyt viimeisten kuukautisten aikana sain halailla panacod ja burana paketteja.

Jumalattomat kivut vaan kovenee koko ajan, mutta onneks saan nyt ton kuurin aloitettua että jos vaikka helpottaa....

Yhteistyössä