kohtutulehdus/antibiootit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EllaMaarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EllaMaarit

Vieras
Minulla todettiin kohtutulehdus, johon sain kaksi päällekkäistä antibioottikuuria. Olen käyttänyt nyt kuuria 3 päivää eikä oireet ollenkaan ole helpottaneet. Kuinkahan nopeasti antibiootit tälläiseen vaivaan normaalisti auttavat?
Oireina alavatsa ja alaselkäkipu, virtsaamistiheys (ei kirvelyä), lievä kuumeilu, sekä valkovuoto emättimestä. Klamydiakokeet otettu, ja niistä vielä tuloksia odottelen.

Ensin minulla todettiin "lievä" emätintulehdus, johon e neuvolan hoitaja määräsi hoidoksi vain c vagin itsehoitolääkkeenä, vaikka selitin ettei minulla nuo itsehoitolääkkeet ennenkään ole auttaneet. Itsenäisesti käytin ensin hiivalääkkeen.
No sitten monen viikon päästä sain flagyl kuurin, mutta se ei auttanut. En tiedä ennättikö tulehdus sitten edetä siinä ajassa jo pahemmaksi, koska yleensä emätintulehdukseeni flagyl on auttanut. Näitä tulehduksia minulla on ollut pari vuodessa. Jopa silloin kun en ole parisuhteessa ollut.

Tulehduskierrettä takana jo pari kuukautta. Joten kokemuksen läpikäyneille, kuinka nopeasti huomasitte että lääkitys auttaa, olenko vain turhan malttamaton?