Kohtuontelon tulehduksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselijä

Vieras
Onko kukaan palstalainen kärsinyt otsikossa mainitusta sairaudesta?

Millaisia oireita sinulla oli, kuinka sairaus todettiin, millaista hoitoa sait, miten hyvin sairaus lääkkeillä parantui ja kuinka nopeasti? Uusiko sairaus ja jouduitko käymään kontrolleissa?

sain kierrukan laiton yhteydessä... olin sairaalassa 3 yötä ja tipassa, antibiootti meni suoraan suoneen ja suun kautta söin n.2vkoa kahta eri antibioottia. oireet alkoivat kun laitettiin kierrukka niin seuraavana yönä ja aamulla korkee kuume. sain lääkkeetmutta vointi huononi ja seuraavana päivänä jouduin sairaalaan kun crp oli yli 200... toivuin nopesti mutta kammo jäin kierrukan laittoon... ja ei ollut kontrollia

Minulla tämä alkoi jo pari kuukautta sitten oudoilla alamahakivuilla. Kävin gynellä eilen ja hän totesi tuon tulehduksen. Hän määräsi kahta antibioottia 10 päiväksi. Minulla ei ole kuumetta, mutta yöllä alkoi alamahaan sattua kovemmin (kai siksi, kun lääkäri ronkki eilen) ja tänään nousi lämpö. Mietin vaan, että vieläköhän tämä pahenee tästä...

Kahden viikon päästä minulla on kontrolli, jota ennen käyn verikokeissa. Toivottavasti tämä on siihen mennessä jo ohi.

Yhteistyössä