Kohtelit kilttimiestä jälleen kuin ilmaa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin menossa autolla kauppaan ja kävelit auton ohi kun olin lähdössä liikkeelle. Jäin seuraamaan tilannetta niin kauan että saatoin todeta että jäit bussipysäkille odottamaan. Et ottanut edes katsekontaktia. Kohtelemalla kilttimiestä paremmin olisit voinut saada autokyydin.
 
Olin menossa autolla kauppaan ja kävelit auton ohi kun olin lähdössä liikkeelle. Jäin seuraamaan tilannetta niin kauan että saatoin todeta että jäit bussipysäkille odottamaan. Et ottanut edes katsekontaktia. Kohtelemalla kilttimiestä paremmin olisit voinut saada autokyydin.
Mitä mä taas luin...pitäskö jonkun akan olla ajatustenlukija siitä että oot menossa kauppaan?
En mä ainakaan ota aina tuttuja kyytiin, saishan sitä tässä kylänraitilla ottaa kyytiin jokaisen pysäkillä olijan.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Olin menossa autolla kauppaan ja kävelit auton ohi kun olin lähdössä liikkeelle. Jäin seuraamaan tilannetta niin kauan että saatoin todeta että jäit bussipysäkille odottamaan. Et ottanut edes katsekontaktia. Kohtelemalla kilttimiestä paremmin olisit voinut saada autokyydin.
En uskalla nousta hamesankareiden kyytiin, tiedä millanen anakonda sieltä kiltin alta napsahtaa otsaan, jos jarrutat liikennevaloissa.
Pane seuraavalla kerralla housut jalkaan.
 
  • Haha
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä