kohtalotovereita?

• Viestiketjun aloittaja lonely mamma
  • Ensimmäinen viesti
lonely mamma
Heissan kaikki pienten lasten äidit,varsinkin maanviljelijöiden ja muiden "työhullujen" miesten taustavaikuttajat! :D Itellä aivan toivoton tilanne joka on vaan kärjistynyt esikoisen syntymän jälkeen,miestä tuskin kotona enää näkee,hän on siis mv.ajattelin ihan mielenkiinnosta jättää ilmoituksen josko meitä olisi muitakin,toivottavasti on koska olisi aivan ihana vaihtaa mielipiteitä jonkun kanssa joka todella tietää millaista tälläinen elämä on!kateellisena seuraan kavereiden perhe-elämää, kun omani muistuttaa lähinnä yh-äidin arkea.... :ashamed:

äiti nokialta
Mulla on 2vuotias tyttö jonka olen hoitanut syntymästä lähtien melkein yksin,mies löytyy samasta osotteesta kyllä mutta sillä mielenkiinto on muualla kun perhe-elämässä.Mitä isommaksi tyttö kasvaa sen rankempaa tää yksin hoitamine on,tai ainakin tuntuu siltä.
En tiedä olenko sellainen kun kuvailit mutta pidän itseäni yh-äitinä,koska mies ei ole pahemmin lastaan hoitanut.Olen kohta 24v,ja asutaan länsi-suomessa.
Jos kiinnostaa mailailla niin osote on:nea80@suomi24.fi

teletappi 4
Hei!
Täällä 37v äippä jolla pojat 9v ja 1v. Mies on mv.Asustelemme vakka-suomessa. Ei pahemmin kotona näy.jos haluat vaihtaa ajtuksia niin kijoittele ensin yksityisviesti niin saat s-postiosoitteeni.

BIGE
TERVEHDYS!!
Täällä eräs 35-vuotias Etelä-Suomessa asuva samoista asioista kärsivä äiti. Mulla on 6v tyttö ja mies on samassa osoitteessa.

teitsu4
Heips! Tiedän kyllä miltä tuntuu olla "melkein" yh-äiti.. mulla neljä lasta 10 v, 9 v , 4 v ja 3 v, iskäkin löytyy samasta osoitteesta, mutta enimmäkseen vain viikonloppuisin, koksa hän on melkein aina viikonloput toisella paikkakunnalla töissä. Jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia niin lähettele vaikka yksityisviestiä niin voidaan vaihtaa s-postiosoitteita! =)

Yhteistyössä