Mitenkähän tässä oikein voisi suhtautua "oikealla tavalla"... Sukulaispariskunta on pitkästä aikaa tulossa käymään ja olemme kautta rantain saaneet tietää asiasta(epäiltiin itse, nähtiin eräässä sukujuhlassa ja raskaus näkyi jo ja sitten kuulttiin miehen äidiltä vahvistus asiaan). Itse he sanoivat, kun syksyllä puhuttiin meidän lapsettomuushoidoista ja vauvanyrityksestä, että he eivät vielä edes yritä. No, vahinkoja sattuu, juu, mutta en usko että tämä on ollut vahinko. Odottivat vauvaa jo viimeksi kun kävivät, eikä edes vihjaisseet. Tuntui tylyltä kun itse on tyhmänä puhunut niin avoimesti omasta tilanteesta ja tavallaan olisi toivonut heiltäkin samaa... No nyt ovat siis tulossa ja raskaus näkyy ihan selvästi koskapa toukokuussa on kuulema laskettu aika... Niin pitäisikö sitä esittää, ettei tiedä, vai onnitella heti kättelyssä...?? Hekin kyllä saattavat tietää, että me tiedetään... Ei ole heistä kuulunut pitkään aikaan, vaikka ovat meidän lapsen kummejakin... niin että on vähän nolo tilanne tulossa. Sitten pelottaa tietysti, että itellä kateus paistaa läpi... :ashamed: Hävettää jo etukäteen... :'(