kohta tulee itku tän aknen takia

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
:ashamed: :headwall: |O :'( :'(

mä alan olla niin väsynyt tähän naaman kukkimiseen. Roaccutan kuuria en hae kuin vasta ehkäisyn ollessa kunnossa ja lapsiluvun täysi. Apteekin voiteet on yks tyhjän kanssa, samoin naamiot sun muut. yritän ja yritän jaksaa mutta kyllä mä olen niin paska ihminen tällä hetkellä etten muuta osaa kuin kadehtia puhtaan ihon omaavia onnekkaita.
Finnejä löytyy lisäksi yläselästä ja pakaroista. Ja ei ne niin paljoa häiritsekään kuin nämä naamassa olevat.
tää on omanlaisensa helvetti....

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Miksi et hae kuuria ennemmin, jos siitä olisi apua?

koska haluaisin tulla raskaaksi :ashamed:
Ja lisäksi kuuri on sen verran rankka, ettei sen aikana eikä sen loppumisen jälkeen saa tulla pariin kk:n raskaaksi. Ja mulla synnytyksen jälkeen on aina pahentunut akne, tällä hetkellä e-pillereiden lopetus päästi taas patit valloilleen. Toisinsanoen pelkään että jos lykkään vauvahaaveita nyt, syön kuurin, tulen kuurin jälkeen raskaaksi ja finnit palaa sitä myötä takaisin.... eli lopullinen taistelu on edessä sitten kun lapsiluku on täysin.

Kuinka paha sulla on se? Mies on käynyt lääkärillä finnien takia, mutta antavat antibiootteja ja nyt sai marraskuulle ajan johonkin allergiasairaalaan. Ei oo mitenkään paha, mutta kun niitä on aina, niin että sitä itseään häiritsee ja ikää on 27.

Otan osaa,tiedän kuinka hirveää on kun yrittää hoitaa ihoa ja se on aina kamalassa kunnossa,mutta ei siihen auta kuin se roaccuttan kuuri jota et voi toki nyt otta jos vauvasta haaveilet.Ei auta kuin kärsiä ja heti kun mahdollista niin kuuri päälle.

Täällä sama homma. Pian on häät ja naama vaan kukkii. Mikään ei tunnu auttavan. Ostin jotain kalliita pillereitä joiden piti auttaa, mutta eipä auttanut. Nyt seuraavaksi kokeilen syödä sinkkilisää jos siitä apua. On kyllä ärsyttävää kun aina on patteja mitä ihmeellisimmissä paikoissa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuinka paha sulla on se? Mies on käynyt lääkärillä finnien takia, mutta antavat antibiootteja ja nyt sai marraskuulle ajan johonkin allergiasairaalaan. Ei oo mitenkään paha, mutta kun niitä on aina, niin että sitä itseään häiritsee ja ikää on 27.

tällä hetkellä tarpeeksi paha mun mittakaavassa. Otsa on ihan ok, mut poskissa ja leuan alla on tosi kipeitä ihon sisäisiä paiseita :x puristamalla ei tule mitään ulos mutta patti on iso. ja itsetuntoa poljetaan maton alle ihan urakalla...

antibioottikuureja olen saanut kaksi, tetralysal-nimistä. mut ei se auta kuin hetkellisesti, ja koko antibioottikuurista on enemmän haittaa kuin hyötyä. siksi en sitä suostu enää syömään.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Miksi et hae kuuria ennemmin, jos siitä olisi apua?

koska haluaisin tulla raskaaksi :ashamed:
Ja lisäksi kuuri on sen verran rankka, ettei sen aikana eikä sen loppumisen jälkeen saa tulla pariin kk:n raskaaksi. Ja mulla synnytyksen jälkeen on aina pahentunut akne, tällä hetkellä e-pillereiden lopetus päästi taas patit valloilleen. Toisinsanoen pelkään että jos lykkään vauvahaaveita nyt, syön kuurin, tulen kuurin jälkeen raskaaksi ja finnit palaa sitä myötä takaisin.... eli lopullinen taistelu on edessä sitten kun lapsiluku on täysin.

Ok! Itselle ei oo tuttu tuo kuuri, joten siksi kysyin.

Alkuperäinen kirjoittaja samahomma:
Täällä sama homma. Pian on häät ja naama vaan kukkii. Mikään ei tunnu auttavan. Ostin jotain kalliita pillereitä joiden piti auttaa, mutta eipä auttanut. Nyt seuraavaksi kokeilen syödä sinkkilisää jos siitä apua. On kyllä ärsyttävää kun aina on patteja mitä ihmeellisimmissä paikoissa :(

ei ole ollut apua sinkistä sisäisesti eikä ulkoisesti, ei kosmetologilla käynti auta kuin hetkellisesti, apteekin kunnon puhdistustuotteet käytössä, tällä hetkellä kokeilussa mulla luontaistuotteet.

Eikä se Roaccuttankaan välttämättä lopullista apua tuo. :/

Mä olen sen jälkeen saanut joskus tosi pahoja tulehduksia leukaperiini ja niihin on kyllä auttanut antibiootit pitkänä kuurina.
Puhdistamisen ja kosteuttamisen tärkeyden varmaan tiedätkin.

Mä en varmaan koskaan saa hyvää ihoa. Pakko vaan uskoa se. Säännöllinen hoito ja kosmetologilla käynti pitää sen jonkilaisessa kunnossa.
Ja jos oikein huonosti elämässä menee, näkyy se ihossa ja siihen auttaa nuo antibiootit.

Jaksamisia. =)

tuossa helvetissä minäki oon rypeny :hug: pitsanaamasena kuljin 11 vuotta ja vasta nyt alkaa selkiämään.
tuntu ku kaikki naamanputsausaineet ois vaan lykkiny sitä paskaa naamalta sivuille ja ois melkeen pitäny kylpee niissä aineissa. kuoriva puhdistusaine mulla oliki suihkussa että sai koko naaman ja kaulan puhtaaks.

ei auttanu sitte mikään. edes septidin!
mutta luovutin ja ostin yvekseltä yö ja päivävoiteen epätasaisuuksille. saattaa kuullostaa typerältä mutta jo ekan käyttökerran jälkeen tuntu ja näytti paremmalta. kuha sitä vaan muistaa käyttää niin ei tuu finnejä eikä mustapäitä. sen kerran ku unohtaa laittaa niin voi helv....

Mä kävin ton Roa kuurin läpitte ja akne on pysynyt poissa :) .
Eli sinuna kyllä lykkäisin muutamalla kklla tuota vaavihaavetta ja hoitaisin naamani kuntoon, jos ja kun se kirjoituksesi perusteella sua noin paljon rassaa.
Tiedän kokemuksesta, sairauden ollessa pahimmillaan sitä vaan olisi mieluiten vetänyt maskin naamaan poistuessaan pirtistä :| .

Ihonpuhdistus asiantuntevalla kosmetologilla voi helpottaa. Ei tosi pysyvä apu, mutta toisaalta roaccutankin auttaa vaan niin kauan kuin kuuri on päällä.

Muoks, ehditkin jo sanoa ettei auta kuin hetkellisesti. Niinhän se on, mutta ilo se on pienikin ilo. Mulla oli kaunis iho kunnes lopetin hormoniehkäisyn. :x :x |O |O No, eihän tää sillain hirveen paha ole, mutta sietämätön kuitenkin. Mm. Septidinillä lotraan, se kyllä auttaa, mutta ei paranna lopullisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä kävin ton Roa kuurin läpitte ja akne on pysynyt poissa :) .
Eli sinuna kyllä lykkäisin muutamalla kklla tuota vaavihaavetta ja hoitaisin naamani kuntoon, jos ja kun se kirjoituksesi perusteella sua noin paljon rassaa.
Tiedän kokemuksesta, sairauden ollessa pahimmillaan sitä vaan olisi mieluiten vetänyt maskin naamaan poistuessaan pirtistä :| .

mä vaan pelkään niin paljon sitä et raskauden takia akne uusiutuis kuurin jälkeen niin en halua syödä sitä turhaan... :ashamed:

ja on hyvin mahdollista että stressaan tämän hetkistä elämäntilannettakin. paljon muutoksia edessä :/

oletko nibbler syönyt tuon roaccuttan kuuriin?En tiedä ketään johon se ei olisi auttanut,toki akne voi uusiutua jossain vaiheessa.Itselläni on ollut jo 6vuotta huippu kunnossa iho tuon lääkkeen ansiosta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
oletko nibbler syönyt tuon roaccuttan kuuriin?En tiedä ketään johon se ei olisi auttanut,toki akne voi uusiutua jossain vaiheessa.Itselläni on ollut jo 6vuotta huippu kunnossa iho tuon lääkkeen ansiosta.

Minkälainen se kuuri on? Lääkäri ei halunnut määrätä sitä miehelle kesäksi.

Mulla se osittain auttoi, mutta en silti päässyt kokonaan huonosta ihosta eroon.

Ja siksi sitä ei kesäksi mielellään määrätä, kun auringonvalo on sen aikana haitallista.
=)

kuule silicaa, sitä litkua, kolme ruokalusikallista aamulla. Illalla vehnänalkioöljyä kaksi ruokalusikallista. Kaksi kk tätä ja sitten normiannokseen.
pyyhi molkosanilla kasvot, nielaise sitäkin lusikallinen.

sinkkivoide yöksi paikallisesti, ja ihan pelkkä kosteuttava perusvoide, KOSTEUTTAVA, TARKKA SIINÄ.
ruokavaliosta pois kalja ja siideri, viiniä lasillinen kohtuudella käytettynä.

AHA-ihonpuhdistus, mutta älä osta mitään kallista mitä kosmetologi ehdottaa. sulla on syy muualla kuin mitä se ehdottelee.
sulla on tulehdus siellä ja se pitää saada pois.
valkea jauho pois mahd paljon.

juo vettä, ja hae yrttiteetä JOKA POISTAA NESTEITÄ, sitä aamulla ja illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
onko se semmosta tököttiä joka on vähän rakeista? ja piti välttää aurinkoa ku sitä oli laittanu?
jotain sellasta mä oon koittanu joskus, se autto ehkä vähäsen.

Se on tablettikuuri.
Pitkä ja tosi "myrkyllinen". Vain ihotautilääkärit saa määrätä.
Siis sisäinen kuuri ei ulkoinen.
:)

Ja kuuriin kuuluu jatkuva tarkkailu. Joutuu käymään verikokeissa ja lääkärillä useasti. Se kestää vähintään 3-4 kuukautta ja on kalliskin vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
kuule silicaa, sitä litkua, kolme ruokalusikallista aamulla. Illalla vehnänalkioöljyä kaksi ruokalusikallista. Kaksi kk tätä ja sitten normiannokseen.

sinkkivoide yöksi paikallisesti, ja ihan pelkkä kosteuttava perusvoide, KOSTEUTTAVA, TARKKA SIINÄ.

AHA-ihonpuhdistus, mutta älä osta mitään kallista mitä kosmetologi ehdottaa. sulla on syy muualla kuin mitä se ehdottelee.

Kuulostaa tosi helpolta. =)

tarviiks tähän käydä lääkärissä? siis ihan tk:ssako?
sama ongelma täälläkin.. aina joitakin näppylöit naamassa.. kun lopetin noi e-pillerit.. ja aina ku kattoo peiliin niin toteaa et ei hevatta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Eikä se Roaccuttankaan välttämättä lopullista apua tuo. :/

Mä olen sen jälkeen saanut joskus tosi pahoja tulehduksia leukaperiini ja niihin on kyllä auttanut antibiootit pitkänä kuurina.
Puhdistamisen ja kosteuttamisen tärkeyden varmaan tiedätkin.

Mä en varmaan koskaan saa hyvää ihoa. Pakko vaan uskoa se. Säännöllinen hoito ja kosmetologilla käynti pitää sen jonkilaisessa kunnossa.
Ja jos oikein huonosti elämässä menee, näkyy se ihossa ja siihen auttaa nuo antibiootit.

Jaksamisia. =)

Hei! Minkälaisia tulehduksia? Voitko kertoa tarkemmin?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:

Kuulostaa tosi helpolta. =)

jos haluaa saada tulehduksen pois ilman antibiootteja, pitää tehdä työtä.
Luonnon omat aineet vaikuttaa aina jälkikäteen, ja ihon kuntoutuminen kestää.
kun iho ärtyy, sillä on syynsä ja isot pahkurat ihon alla on tulehdusta.

itse ottaisin dosyklini kuurin pariksi kuukaudeksi, mutta noillakin saa tulosta aikaan, JOS ON KÄRSIVÄLLINEN.
sinkkilisäys ei myöskään olisi pahaksi, mutta nämä ohjeet EI TARKOITA KOKO AIKAA. sen takia enintään kolme kk lisäyksillä, ja sitten normi annos.

Yhteistyössä