kohta suomi saa mitalin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
tai sit ei, mut toivoahan aina saa :D

eli OP:n finaali alkaa kohta..

peukut pystyyn d :D b

ja toivottavasti ne ny näyttää sit ne heitot, eikä jotain juoksujen lämmittelyä, kuten eilen ku Evilä hyppi |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jotenkin kyllä masentavaa, että tärkeimmissä kisoissa mokataan noin perusteellisesti! Ehkä pitäisi monen mennä ihan oikeisiin töihin..

sanon saman sulle kuin kiroavalle ukolleni.. mene itse heittämään jos sulla on kanttia arvostella toisten suorituksia tai ole sitten vaan hiljaa siellä kotisohvalla

ja ei mun tarvitse olla hiljaa, eikä muidenkaan. Suomen yleisurheilun taso laskee koko ajan ja kun junnupuolelle kurkkaa niin ei sieltä moni lupauksia ole tulossa. Se on sääli.

ja ei mun tarvitse olla hiljaa, eikä muidenkaan. Suomen yleisurheilun taso laskee koko ajan ja kun junnupuolelle kurkkaa niin ei sieltä moni lupauksia ole tulossa. Se on sääli.

no voi voi.. maailman tärkein asia olympiavoitto.. onhan se hyvä jos ei muita huolia tässä maailmassa ole kuin se voittaako joku kultaa vai ei

Noh, se ei ole yksittäisten urheilijoiden vika vaan valmennussysteemin ja nyky-yhteiskunnan yleisen veltostumisen. ;)

juuri tuon takia mä en kannusta lapsiani urheilemaan kuin omaksi huvikseen.. vaikka usko pois heillä on lahjoja. mutta kun teitä arvostelijoita on niin pirun paljon ja vielä enempi silloin kun tulee epäonnistuminen, että mä todella toivon etteivät lapseni enää montaa vuotta halua kisoissa kiertää.

että tuolla tasolla ja noissa kisoissa en itse kehtaisi mennä hermoilemaan.. Ei ole halpa yksikään kisapaikka eikä tuet mitä ammattiurheilijat saa. ei ole tärkeää mulle, kunhan vaan ihmettelen ääneen.

kestää kritiikin, siitä voi oppia. Hyvä urheilija ei lannistu epäonnistumisista vaan oppii niistä. Oma lapseni ymmärtää tämän ja onkin kovaa vauhtia menossa maajoukkueeseen... Ei siellä itkijöitä tarvitakaan : )

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Siis OP heitti parhaan tuloksensa tällä kaudella. Se EI ole mokaamista ja alisuorittamista. Eri asia on sitten se, kuinka epärealistisia odotuksia kotisohvien sankareilla on.

Tosi hyvin heitti. Mun mielestä myös heitti omaa tasoaan paremmin paransi kauden parasta kahteen otteeseen näissä kisoissa. Parhaiten meni tällä kaudella, joten ei ainakaan alisuorittamisesta voi syyttää. Parhansa teki.

jotenkin kyllä masentavaa, että tärkeimmissä kisoissa mokataan noin perusteellisesti! Ehkä pitäisi monen mennä ihan oikeisiin töihin..

Miten OP mokasi? Jos paransi kauden parastaan kahteen otteeseen?

Yhteistyössä