Kohta saan mennä luvallisesti naisten pukuhuoneisiin tirkistelemään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
Aion anoa kaikkien mahdollisten sukupuolien oikeudet, jotta saan nähdä kyykkyvatkaukset, tuherot ja posliinit.

Sukupuolivähemmistöjen oikeuksia kohennetaan
Sukupuolivähemmistöjen oikeuksia parannetaan. Riitta Salmi/TS
Kotimaa | Turun Sanomat 05:30

Sosiaali- ja terveysministeriö aikoo uudistaa sukupuolivähemmistöjen oikeuksia laajasti. Peruspalveluministeri Susanna Huovisen mukaan työryhmä ei tyydy pelkästään niin sanotun translain uudistukseen.

– Tarkoitus on kartoittaa kaikkien sukupuolivähemmistöjen, kuten transsukupuolisten ja intersukupuolisten asemaa mahdollisimman laajasti, Huovinen kertoo.

Translaissa määritellään ehdot, joiden perusteella henkilön sukupuoli voidaan juridisesti vaihtaa. Työryhmän keskeisin tavoite on edelleen sukupuoltaan vaihtavien pakkosterilisoinnista luopuminen.

– Ymmärrän ihmisoikeusjärjestöjen huolen asiasta. Pakkosterilisointi on vastoin yhdenvertaisuustavoitetta ja itsemääräämisoikeutta. Suomi on saanut asiasta valituksen myös Euroopan neuvoston ihmisoikeusvaltuutetulta.

– Työryhmä asetetaan, kun jäsenesitykset saadaan elokuussa. Työryhmään valitaan henkilöitä esimerkiksi oikeusministeriöstä ja ihmisoikeusjärjestöistä, Huovinen selvittää..

Olen tatuoitu jätkä!

Sitten minäkin saan varmaan mennä tuon naapurin lampaan kanssa suhteeseen :)
Tarkoitus on kartoittaa kaikkien sukupuolivähemmistöjen, kuten transsukupuolisten ja intersukupuolisten asemaa mahdollisimman laajasti, Huovinen kertoo.

Sitten minäkin saan varmaan mennä tuon naapurin lampaan kanssa suhteeseen :)
Tarkoitus on kartoittaa kaikkien sukupuolivähemmistöjen, kuten transsukupuolisten ja intersukupuolisten asemaa mahdollisimman laajasti, Huovinen kertoo.

Et voi, lampaan pitäs jotenkin kertoo haluavansa sun ka yksiin...siis muutenkin ku silleen, että kuulet pääsi sisällä tai ulkona mä-ä-ä-ä ta-ho-o-on. ;-)

Varo vaan, ettet satu jonkun eläkeläisjärjestön uintivuorolle. Saattaa sulla parku päästä, kun kaksikymmentä virkeää eläkeläisnaista saartaa sinut nurkkaan. Siinä iässä ei enää miehiä ujostella. Eikä sun tarvitse tirkistellä, ne näyttää kaiken!

Yhteistyössä