Kohta on joulu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Monta viikkoa sitten jo jaoin ensimmäiset joulumainokset. kohta alkaa BB ja kun se loppuu, niin sen jälkeenhän on jo melkein joulu.

Ja miehen iho on taas alkanut haista joululle.

Mulla on parhaille kavereille joululahjat ostettuna :).
Johtuu tosin konkreettisesta persaukisuudesta, joten ostin kun halvalla näin:).
Mutta mille miehen iho haisee jouluna?

Alkuperäinen kirjoittaja Joulufani:
Mulla on parhaille kavereille joululahjat ostettuna :).
Johtuu tosin konkreettisesta persaukisuudesta, joten ostin kun halvalla näin:).
Mutta mille miehen iho haisee jouluna?

En oikeen osaa sanoa, mulla on hajumuisti aika vahva. se on se sama haju, mille se haisee silloin, kun on joulu. Se tunne tulee kai siitä, kun on pimeempää ja kylmempää.

0002013D.gif

Joulu on parasta aikaa :heart: Ja joulukuusesta saa nauttia marraskuusta helmikuuhun :xmas:

Miten te osaatte nyt jos ostaa lahjat?? Mulla ei vielä mitään.. Miehelle tosin ostin alennuksesta vaatteita, jota ENSIN ajattelin säästää jouluks mutta enhän mä malttanut =)

Mä en ole kumma kyl vielä yhtään lahjaa ostanu, yleensä on kaapissa tähän aikaan jo jotain piilossa lapsille. Voi johtua kyllä siittäkin kun muutto on edessä ettei tarvi niitä sitte senkin aikana piilotella tai sitte siittä kun ei kerta kaikkiaan ehdi shoppailemaan kun olen töissä nyt ollut, ennen oli aikaa koko ajan käydä kaupungilla vaan ei enää, ja toisaalta tosi hyvä niinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Kesän eka jouluketju?!
Nyt näitä on sitte melkein joka päivä jouluun asti ja odotetaan ja hehkutetaan. Sitte puidaan maaliskuulle asti, mikä pettymys oli koko joulu.

En mä ikinä oo jouluuni pettynyt kylläkään. Ne on eri ihmiset, jotka jouluun pettyy, kuin ne, jotka joulusta pitää.

Yhteistyössä