Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:katsoako sitä Kauhujen kellari -dokkaria vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:katsoako sitä Kauhujen kellari -dokkaria vai ei.
Samaa mietin täälläEn taida uskaltaa.... Koko juttu järkytti mua silloin tosi paljon ja nyt oon vältellyt koko uutisointia... En haluaisi menettää taas yöunia moneksi viikoksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:katsoako sitä Kauhujen kellari -dokkaria vai ei.
Samaa mietin täälläEn taida uskaltaa.... Koko juttu järkytti mua silloin tosi paljon ja nyt oon vältellyt koko uutisointia... En haluaisi menettää taas yöunia moneksi viikoksi
![]()
häh, mikä?? mistä se tulee??
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:katsoako sitä Kauhujen kellari -dokkaria vai ei.
![]()
häh, mikä?? mistä se tulee??