Kohta 60v ja mikä vartalo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä kamalan näköinen, luiseva ja kiristelty. Jotenkin näytti, että kaikki luut ja sisäelimet paistaa jo ohuen vanhan nahan alta. Kamalaa. Ehkä muutama lisäkilo sopisi, kuten monelle vanhemmalle yleensäkin.

No mä olen nänhyt ihan oikeesti vanhoilla vanhoilla mummoilla uimahallissa kivampia vartaloita. Ihan vaan, kun toi on mun mielestä nälkiintyneen näköinen. Ei kaikilla kuuskymppisillä todellakaan kroppa ole mikään huono vielä.

Olishan se kiva jos olis noin lihaksikkaas kunnossa 60vuotiaana mut toi laihuus muistuttaa just jotain keskityleiriltä vapautunutta.. Vähä lisää massaa niin hyvä tulis..

Ei ole minun silmälleni ainakaan kovin miellyttävä tuo hänen vartalonsa.

Jos jollekin tuo on ilo, niin ehkä hänen jollekin vihamiehelle, joka toivoo hänelle nälkäkuolemaa? Olikos tämä ilkeästi sanottu... Mutta siis hurjan ohuet nuo käsivarret ja kaikki. Tuon ikäisillä ja nuoremmillakin joskus laihuus aiheuttaa osteoporoosia. jota myös mummotaudiksi kutsutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24142806:
Jos jollekin tuo on ilo, niin ehkä hänen jollekin vihamiehelle, joka toivoo hänelle nälkäkuolemaa? Olikos tämä ilkeästi sanottu... Mutta siis hurjan ohuet nuo käsivarret ja kaikki. Tuon ikäisillä ja nuoremmillakin joskus laihuus aiheuttaa osteoporoosia. jota myös mummotaudiksi kutsutaan.

Totta.. ja tuollainen äärimmilleen treenattu kroppa, joka ei oikeastaan ole edes kauniisti treenattu.. itse pidän enemmänkin siitä, että naisessakin on kuitenkin sellaista luonnollista pehmeyttä. Vaikka olisikin hoikka ja/tai treenattu.

Totta.. ja tuollainen äärimmilleen treenattu kroppa, joka ei oikeastaan ole edes kauniisti treenattu.. itse pidän enemmänkin siitä, että naisessakin on kuitenkin sellaista luonnollista pehmeyttä. Vaikka olisikin hoikka ja/tai treenattu.

Minusta vaikuttaa siltä, että tuo kroppa on alkanyt syödä itse itseään. Tottakai lihakset näkyvät, jos niiden päällä on vaan nahka. Jokaisella on varmasti tuon verran lihasta kropassaan, mutta ei se erotu tuolla tavalla.

Tuo naama.:O
Yksi ja sama ilme, on siinä taas käsitelty oikein huolella, uh.
Ja sellainen tietynlainen pehmeys sopis kyllä tuohon(kin) vartaloon, jokseenkin miesmäinen ja "kova" tuo kroppa.

No eikö tuo laihuus ole suunnilleen jokaisen unelma täällä? Kun aina on ketjuja joissa kilpaillaan, kuka painaa vähiten. Tuossa on sitten se tulevaisuus, nauttikaa!

[QUOTE="Liisukka";24142756]Itse olen Janicea vuoden vanhempi ja uskallan väittää, että olen kropaltani paremman näköinen. Naama on asia erikseen.[/QUOTE]

No varmasti olet naamastakin. Tuon rumemmaksi on jo saavutus päästä.

Yhteistyössä