Kohdunulkoisesta raskaudesta paraneminen

Heippa!

Aiemmin kyselin tällä palstalla jo siitä, kuinka nopeasti HCG-arvon pitäisi laskea kohdulkoisessa. Eli mulla todettiin joulukuun puolessa välissä KU. Mulle ei tehty mitään toimenpiteitä, tilannetta on vaan seurailtu. Hcg oli nollassa kuukausi sitten, mutta munanjohtimessa näkyi vielä raskausmassaa (n. 1,5 cm x 1 cm). Raskausmassa oli alunperin noin 2,5 cm x 2 cm, eli oli jonkin verran pienentynyt. Tulevalla viikolla on taas uusi ultra.

Onkos muilla kokemusta siitä, että raskausmassaa on munanjohtimessa, vaikka HCG olisikin nollassa? Alkaa jo tosissaan huolestuttamaan tämä tilanne, kun kaikki tapahtuu niin hitaasti... Hcg:n lasku 380 -> 0 kesti 1,5 kuukautta ja ravaan lääkärissä vielä raskausmassan hitaan kuivumisen takia.... Olisi kiva taas kuulla teidän kokemuksia... :)

Hei Pink1!
En muista kerroinko omasta hcg laskustani sinulle jo aiemmin, mutta samoin kuin sinulla, reilu kuukausi siinä meni. Enkä harmi vaan muista oliko hcg laskenut nollaan siinä vaiheessa, kun raskausmassa kokonaan hävisi. Mutta kauan minullakin meni, lokakuussa oli ku ja lupa uudelle raskausyritykselle annettiin vasta tämän kuun alussa olleessa viimeisessä jälkitarkastuksessa.
Eli yhteensä 4kk minun kehollani meni aikaa toipumiseen. Pitkäveteistä ja hermoja rassaavaa tuo odottelu on.

Jaksamista. :hug:

Yhteistyössä