Kohdunsuuta vihloo rv18... onkohan vaarallista? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noooooh.... Jos nyt sen verran valaisisin, että sun on ihan mahdoton tietää varmaksi että se on juuri kohdunsuu jota vihloo... Liitoskipuja on monenmoisia, kaikenlaisia muitakin muutoksia tapahtuu raskauden aikana jotka kipuilee milloin mitenkin. Olet ilmeisesti ensimmäistä kertaa raskaana?

[QUOTE="viekku";26104544]Noooooh.... Jos nyt sen verran valaisisin, että sun on ihan mahdoton tietää varmaksi että se on juuri kohdunsuu jota vihloo... Liitoskipuja on monenmoisia, kaikenlaisia muitakin muutoksia tapahtuu raskauden aikana jotka kipuilee milloin mitenkin. Olet ilmeisesti ensimmäistä kertaa raskaana?[/QUOTE]

Olen joo, ekaa odotetaan..

Paikkallistan kyllä kivun mielestäni juuri kohdunsuulle, mutta olet oikeassa, ehkei se ole sitä...

[QUOTE="tiinu";26104605]Olen joo, ekaa odotetaan..

Paikkallistan kyllä kivun mielestäni juuri kohdunsuulle, mutta olet oikeassa, ehkei se ole sitä...[/QUOTE]

Mulla oli molempien kohdalla niin, että kun vauva liikkui, tai ikään kuin "pönnäs" alaspäin (normaalia), niin oli kuin neulalla/sukkopuikolla olisi pistelty tonne alas. Se oli ihan vaan sen merkki, että vauva liikkuu, kaikki hyvin ja oikea suunta on jo tiedossa. :) Älähän hätäile, mutta jos asia vaivaa, varaa aika ultraan ja sisätutkimukseen. Sulla taitaa rakenneultra tulla ihan pian, mutta jos tuntuu ettet halua odottaa, niin mars yksityiselle. Soita vaikka neuvolaan ensin, jospa sieltä osaisivat asiaa valaista paremmin. Mun korvaan kuulostaa ainoastaan hyvältä tuo.

[QUOTE="viekku";26104694]Mulla oli molempien kohdalla niin, että kun vauva liikkui, tai ikään kuin "pönnäs" alaspäin (normaalia), niin oli kuin neulalla/sukkopuikolla olisi pistelty tonne alas. Se oli ihan vaan sen merkki, että vauva liikkuu, kaikki hyvin ja oikea suunta on jo tiedossa. :) Älähän hätäile, mutta jos asia vaivaa, varaa aika ultraan ja sisätutkimukseen. Sulla taitaa rakenneultra tulla ihan pian, mutta jos tuntuu ettet halua odottaa, niin mars yksityiselle. Soita vaikka neuvolaan ensin, jospa sieltä osaisivat asiaa valaista paremmin. Mun korvaan kuulostaa ainoastaan hyvältä tuo.[/QUOTE]

Kiitos tsempistä :)

Yhteistyössä