Kohdunsuun tilanne omin sormin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä..

Vieras
Onko mahdollista kokeilla? olen kuullut että jotkut ovat itse kokeilleet ja stimuloineet mm, synnytyksen käyntiin sillä tavoin...hurjalle kuulostaa! Kävi vaan mielessä ku itsellä rv 36 :)

Mä kokeilin kohdunsuun tilannetta kolmannessa raskaudessani muutaman kerran. En tosin ennen kuin vasta siinä vaiheessa, kun vauva olisi oikesti jo saanutkin syntyä. Ja tietenkin pesin kädet tosi huolellisesti. Olisin yltänyt kokeilimaan sitä kohdunsuuta helpostikin useammin, mutta tulehdusvaaran takia en kokeillut kuin pari kertaa. Ja miksikö: Meiltä on sen verran matkaa synnärille, että halusin tietää tilanteen (edes suunnilleen). Jos pari päivää sitten ei edes sormi mennyt sisään, synnytyksen ollessa käynnissä meni jo pari. Ja oltiin synnärillä juuri sopivasti, ei liian aikaisin eikä liian myöhään.

[QUOTE="kokeilija";22503391]Mä kokeilin kohdunsuun tilannetta kolmannessa raskaudessani muutaman kerran. En tosin ennen kuin vasta siinä vaiheessa, kun vauva olisi oikesti jo saanutkin syntyä. Ja tietenkin pesin kädet tosi huolellisesti. Olisin yltänyt kokeilimaan sitä kohdunsuuta helpostikin useammin, mutta tulehdusvaaran takia en kokeillut kuin pari kertaa. Ja miksikö: Meiltä on sen verran matkaa synnärille, että halusin tietää tilanteen (edes suunnilleen). Jos pari päivää sitten ei edes sormi mennyt sisään, synnytyksen ollessa käynnissä meni jo pari. Ja oltiin synnärillä juuri sopivasti, ei liian aikaisin eikä liian myöhään.[/QUOTE]

joo synnärille matkaa täältäkin 200km joten toki asia kiinnostaa :) kiitti sulle!

Mä testailen joskus kierron vaiheita :D Ei siis liity raskauteen (tosin viimeisimmässä kokeilin ku oli huono olo koko yön ja oli vettä lorahtanu ja synnytyshän se oli käynnissäki jo sillon), mut tiedän aika hyvin millon menkat alkaa. Ja jospa sitä vois päätellä raskaudenki, ku sellaista toivon... SIlloinhan se vetäytyy ylös ja menee kii ku ennen menkkoja siel on rako ja alhaalla.

Yhteistyössä