R
rv 16+6
Vieras
Huomasin tuossa äsken jotain ja nyt en oikein tiedä pitäisikö huolestua vai olla huolestumatta. Seksihaluni ovat palanneet nyt oikein urakalla ja mietin voiko viime päivinä ahkerasti harjoitetut yhdynnät vaikuttaa asiaan. Nimittäin äsken piti vielä tyydyttää soolona itseään ja tulin samalla kokeilleeksi vähän syvemmältä ja kohdunsuun nipukka tuntui ihan oudolta. Aina ennen se on ollut kiinteä ja hyvin sulkeutunut, mutta nyt se tuntui ihmeellisen pehmeältä ja sinne keskelle tuntui sormella pääsevän suht helposti. Tosin en uskaltanut kokeilla juuri kuin ihan pinnalta kohdunsuun avoimuutta, mutta tavallista avoimemmalta se tuntui.
Ja nyt olenkin ymmälläni. Minulla ei ole juuri ollut supistuksia, ainakaan kipeitä. Kivuttomia on saattanut vähän olla, mutta nekin ovat olleet aika huomaamattomia, mitä olen supistuksiksi laskenut. Nyt siis raskaus edennyt viikolle 16+6. Liikkeitä en ole vielä tuntenut ja esikoista odotan.
Viikolla 9+5 tehdyssä lääkärintarkastuksessa on kohdunsuun merkattu olevan kiinteä ja kiinni ja 3cm pitkä.
Nyt mietin, että pitäisikö siis olla huoletta, koskeivät kivut ole hälyyttäneet minkään olevan vialla vai pitäisikö huolestua. Onko normaalia tahi vaaratonta, että kohdunsuu on jo nyt pehmennyt?
Ja nyt olenkin ymmälläni. Minulla ei ole juuri ollut supistuksia, ainakaan kipeitä. Kivuttomia on saattanut vähän olla, mutta nekin ovat olleet aika huomaamattomia, mitä olen supistuksiksi laskenut. Nyt siis raskaus edennyt viikolle 16+6. Liikkeitä en ole vielä tuntenut ja esikoista odotan.
Viikolla 9+5 tehdyssä lääkärintarkastuksessa on kohdunsuun merkattu olevan kiinteä ja kiinni ja 3cm pitkä.
Nyt mietin, että pitäisikö siis olla huoletta, koskeivät kivut ole hälyyttäneet minkään olevan vialla vai pitäisikö huolestua. Onko normaalia tahi vaaratonta, että kohdunsuu on jo nyt pehmennyt?