Kohdunsuu kahdelle sormelle auki rv30

Takana yksi alatiesynnytys, muuten ilmeisesti kaikki hyvin. Ei supistuksia tms. Onko tuo normaali? Olen kuullut muutamasta sentistä auki, mutta tuohan on jo sitten 3-4cm.

Kokemuksia? Siis onko ihan tavanomaista ja onko vauva odotellut lähelle l.a:ta?

 
moikka!
Mulla oli samallalailla ku tyttööni odotin. ennenaikasena tuli 35+1. kannattaa vaan jättää seksi/muut rasittavat kuntoilut nyt hetkeks että muutaman viikon pysyis vielä (voi kyllä tosin mennä kauemminkin). :) uskoisin että sulla suurinpiirtein samoihin aikoihin tulee...
 
Hmmmm... siis lukiko neuvolakortissa tuo senttimäärä vai sanoiko lääkäri vaan että auki kahdelle sormelle? Itse kun olin tossa vaiheessa että auki kahdelle niin neuvolakorttiin laitettiin että 1,5 senttiä. Mutta vaikka toiskertalaisella paikat alkaakin aukeileen monesti aiemmin niin kannattaa tosiaan pelata varman päälle. Mullakin on kyllä menny jo monta kuukautta ihan ok vaikka aloinkin "kypsyä" jo puolessa välissä raskautta. Nyt siis tosiaan viikkoja 38+5 :) Eli ei kannata panikoida, mutta ottaa rauhassa ja soittaa vaikka lääkärille että tarkentaa vähän millä mallilla oot!
 
tämä aihepiiri kiinnostaa minuakin. olen vasta viikolla 22 ja nyt saikulla koska ulkosuu auki sormelle ja pehmennyt. sisäsuu napakasti kiinni. seuraava lääkäri parin viikon kuluttua. muita ohjeita en saanut kuin välttää supistuksia. Seksistä ei sanottu mitään, mutta eipä tuo juuri nyt ees nappaa...
 
tämä aihepiiri kiinnostaa minuakin. olen vasta viikolla 22 ja nyt saikulla koska ulkosuu auki sormelle ja pehmennyt. sisäsuu napakasti kiinni. seuraava lääkäri parin viikon kuluttua. muita ohjeita en saanut kuin välttää supistuksia. Seksistä ei sanottu mitään, mutta eipä tuo juuri nyt ees nappaa...
 

Yhteistyössä