kohdunnapukka.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, olen aina ihmetellyt naisia, jotka tunkevat sormensa emättimeensä. Ei ole koskaan kuulunut mun harrastuksiin. Sormissa on aina pöpöjä, vaikka kuinka pesisi.

vauvakuume puolelta tosta luin ja sorruin sit itse kokeilemaan.. vaikka en tajua tosta mitään. millanen pitäis olla ja koksa. Ja siis lähinnä haluaisin tietää millanen se muilla ollut alkuraskaudessa.

oletetusta oviksesta viikko nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vauvakuume puolelta tosta luin ja sorruin sit itse kokeilemaan.. vaikka en tajua tosta mitään. millanen pitäis olla ja koksa. Ja siis lähinnä haluaisin tietää millanen se muilla ollut alkuraskaudessa.

No jos (alku)raskaus on kyseessä, niin kohdunsuun pitäisi ainakin olla ihan kiinni. Enkä missään nimessä kehottaisi sinne sormia kovin aktiivisesti työntämäänkään, se ei ollenkaan tee kohdunsuulle hyvää että sitä ronkitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

No jos (alku)raskaus on kyseessä, niin kohdunsuun pitäisi ainakin olla ihan kiinni. Enkä missään nimessä kehottaisi sinne sormia kovin aktiivisesti työntämäänkään, se ei ollenkaan tee kohdunsuulle hyvää että sitä ronkitaan.

jos kerran on kokeillut ei varmasti tee pahaa.. Mutta missä vaiheessa KN pitäis mennä kiinni, kun kuitenkin vielä viikko menkkoihin. siis jos on raskautunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

jos kerran on kokeillut ei varmasti tee pahaa.. Mutta missä vaiheessa KN pitäis mennä kiinni, kun kuitenkin vielä viikko menkkoihin. siis jos on raskautunut.

Heti kun munasolu hedelmöittyy mun käsittääkseni.

Jokaisen "napukka" elää omaa elämäänsä - vaikea siis sanoa.

Itselläni raskautuessa: todella alhaalla, hieman avoin(kaksi lasta ennestään), ei kovin suuri, pitkän omainen ja sellainen suht napakka..näin =)

Toisilla KN nousee heti alkuraskaudessa ylös, melkeinpä ulottumattomiin ja on kova.

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:

Itselläni raskautuessa: todella alhaalla, hieman avoin(kaksi lasta ennestään), ei kovin suuri, pitkän omainen ja sellainen suht napakka..näin =)

Toisilla KN nousee heti alkuraskaudessa ylös, melkeinpä ulottumattomiin ja on kova.

ok kiitos. eli periaatteessa toivoa vielä on jos kohdunnapukkaa ajattelee ;D

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:

vielä että, ennen vai plussan jälkeen sun kn oli tollanen ?

No mulla ei ainakaan tapahtunut napukassa mitään muutoksia ennen kuin siinä rv7 tienoilla se "hävisi" kokonaan. Eli vetäytyi olemattomiin enkä sitä enää sen jälkeen tuntenut.

Yhteistyössä