Kohdunnapukka alhaalla rv 12 APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Minulla on ennen raskautta ollut kohdunnapukka niin ylhäällä että juuri ja juuri sormella yltää, mutta eilen kun kokeilin, sormi meni vain pari senttiä sisään ennen kuin tökkäsi kohdunnapukkaan : / Voiko tämä olla normaalia vai onko merkki jostain? :(

Kohdun asento muuttuu raskauden myötä. Kohtu on vielä häpykummun takana piilossa ja kohdun napukkakin voi tästä syystä olla alhaalla. Nousee kyllä kun kohtu nousee häpykummun yläpuolelle. Ei syytä huoleen. Muistathan pestä kädet huolellisesti kun kosketat kohdun napukkaan (ja sen räplääminen ei muutenkaan ole suotavaa)

Minkä ihmeen takia niitä värkkejään ja varsinkaan kohdunkaulannipukoitaan pitää itse mennä sörkkimään???????????????Mee lekuriin jos huolettaa ja kerro samalla siellä että itse tongit toosaas............

Minkä ihmeen takia niitä värkkejään ja varsinkaan kohdunkaulannipukoitaan pitää itse mennä sörkkimään???????????????Mee lekuriin jos huolettaa ja kerro samalla siellä että itse tongit toosaas............

No joskus sinne joutuu kuule sörkkimään ihan tahtomattaankin, kun esim. hiivatulehdus on hyvinkin yleinen vaiva raskausaikana ja minkäänlaisia asettimiahan ei raskausaikana lääkkeiden laittamiseen saa käyttää. Ja on aika vanhanaikainen ajattelutapa tuo, ettei omia behkeitään saisi katsoa ja koittaa....

Ei ollut tarkoitus koittaa kohdunnapukkaa vaan suihkussa vähän pyyhkäistä sisältä kun oltiin oltu yhdynnässä. Mutta sattui sormi tökkäämään siihen kun oli niin alhaalla. Kurjaa kun tälläiset katkeroituneet ämmät tulevat tänne paasaamaan muille.

Yhteistyössä