Kohdunkaulan mutka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiseliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kiseliina

Uusi jäsen
09.02.2012
13
0
1
Onko jollain teistä kohdunkaulaa, joka tekee jonkun mutkan?
Me ollaan mun miehen kanssa yritetty toista lasta kohta neljä vuotta. Simpat on tutkittu ja ne oli hyvät. Mullakin kaikki kai ok? Munatorvien aukiolotutkimus vaan ei onnistunut ekalla kerralla. lääkäri sanoi, että kohdunkaula tekee mutkan. Tutkimus kuitenkin onnistui seuraaavalla kerralla, kun otin jotain lääkkeitä joka kadottaa kaulan. Torvet oli auki. Lääkäri sanoi, että mutka on tullut ehkä synnytyksessä, kun olen revennyt ja ei vaikuttaisi lapsettomuuteen, koska siittiötkin on niin pieniä. Vai olenko mä jo niin stresssaantunut , että mitään ei sentakia tapahdu!! Haluisin kuulla onko jollain vastaava, kun en löydä mistään mitään tietoa!!

Mulla on myös sellanen mutka. Se johtuu luultavasti siitä, kun kohtu on niin voimakkaasti taaksepäin kallellaan. Mun äidillä on myös samanlainen anatomia ja ihan ongelmitta on kolme lasta saanut. Lääkäri sanoi, että ei haittaa raskaaksi tuloa, koska simpat pääsee kyllä sinne menemään jos kerta menkat pystyy tulemaan sieltä ulos.
Mulla on mutka on haitannut mm. alkionsiirroissa ja mulla ne on ollu aina kivuliaampia kuin punktiot. Kuulapihtien avulla on lopulta aina päästy kohtuun saakka. Tuo sana kuulapihti onkin mulle kuin kirosana, kun sitä käyttäessä kyllä sattuu ja paljon.

Toivottavasti tulet pian raskaaksi tai löytyy joku syy mitä lähteä hoitamaan. :)

Yhteistyössä