Toivon sydämestäni, että raskautesi on oikeassa paikassa ja pieni vauvan alku voi siellä kohtukodissaa loistavasti!
Minulla oli vuosi sitten ku. Olin ihan normaalisti raskaana, kaikki oireet löytyi ja viiva tikussa oli heti vahva. Olin onnellisesti raskaana vain pari päivää, sitten alkoi tiputteluvuoto joka viikossa yltyi niin, että luulin sitä keskenmenoksi. Hcg jatkoi silti nousuaan, oli ylimmillään reilut 2000.
Yleensä ku:ssa, kun alkio on kiinnittynyt johtimeen, tullaan todella kipeäksi, pyörryttää ja oksettaa ja silloin on jo kiire sairaalaan. Minulla pieni ei ollut kiinni tuubassa vaan ihan siinä tuuban ja kohdun rajamailla, siksi en ollut kipeä.
En tiedä oliko tästä minun sepustuksestani mitään hyötyä, lisäsiköhän vaan tuskaasi? Sinuna soittaisin aamulla polille ja koittaisin päästä ultrattavaksi. Tuossa raskauden vaiheessa ei vielä välttämättä sykettä näy, mutta sen näkee missä raskaus on. Jos se on kohdun ulkopuolella, on sitä parempi, mitä aikaisemmin se sieltä löydetään.
Voithan pyytää vaikka jos saisit edes keskustella päivystävän lääkärin kanssa jos eivät ultraan ota. Ja kannattaa mainita, että sinulla on ollut vuotoa ja eikös se hcg noussut vähän hitaasti? Minäkin monesti soitin ja aina sain lääkärin langan päähän, kun on tosiaan semmoisesta asiasta kyse, ettei sen kanssa ole leikkiminen.
Jaksamista sinulle :hug: