Kohdun poisto

Onko kokemuksia miten lääkärit suhtautuvat, jos haluaa kohdun poiston? En halua vielä, mutta jos yhden lapsen vielä saan (5.), niin sen jälkeen haluaisin, koska kärsin aivan hirveistä menkoista, jotka ovat epäsäännölliset ja TODELLA runsaat ja kivuliaat.
Tiedän kyllä riskinä olevat kiinnikkeet, mutta se olisi silti pienempi haitta.

En osaa vastata kysymykseesi, miten lääkärit suhtautuvat. Itse olen pohtinut samaa asiaa samoista syistä kuin sinäkin. Omalta lääkäriltäni kysyessä (yksit.) ei pitänyt asiaa sen kummoisempana.
Minua kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksista juuri noiden riskien tai mahdollisten ongelmien suhteen.

Heippa!

Kohdun poisto on todella iso toimenpide,että sitä ei runsaiden kuukautisten takia kyllä todella helposti tehdä.Runsaaseen kuukautivuotoon on saatavana lääkettä joka auttaa samalla kipuunkin esim.miranax,suosittelen sitä pyytämään.Lääkärit eivät lähde kohtuja poistamaan vaan pitää olla todella isot syyt kohdun poistoon kuin runsas kuukautisvuoto ja kivut.
Sinuna pyytäisin lääkitystä runsaaseen kuukautisvuotoon esim.miranax.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 17:53 kirsi kirjoitti:
Heippa!

Kohdun poisto on todella iso toimenpide,että sitä ei runsaiden kuukautisten takia kyllä todella helposti tehdä.Runsaaseen kuukautivuotoon on saatavana lääkettä joka auttaa samalla kipuunkin esim.miranax,suosittelen sitä pyytämään.Lääkärit eivät lähde kohtuja poistamaan vaan pitää olla todella isot syyt kohdun poistoon kuin runsas kuukautisvuoto ja kivut.
Sinuna pyytäisin lääkitystä runsaaseen kuukautisvuotoon esim.miranax.
Minä olen kaikki mahdolliset tropit jo kokeillu, mikään ei auta ja mikään hormonaalinen mull ei sovi.
Ystäväni sai kohdun poiston ilman erityisiä syitä, sanoi vaan lääkärille että sano hänelle yksikin hyvä syy miksi ei voisi leikata...

Yhteistyössä