I intepeaceofcake Vieras 18.03.2015 #2 Aika rankka. Sairaslomaa 3 viikkoa, joka ei yleensä riitä vaan pitää hakea lisää saikkua. Ja ihan sama poistetaanko alakautta vai laparoskooppisesti. Laparotomialla tietty pisin aika toipua.
Aika rankka. Sairaslomaa 3 viikkoa, joka ei yleensä riitä vaan pitää hakea lisää saikkua. Ja ihan sama poistetaanko alakautta vai laparoskooppisesti. Laparotomialla tietty pisin aika toipua.
L leijona76 Aktiivinen jäsen 01.06.2007 41 103 3 36 18.03.2015 #3 Oli se suuri operointi kun äiteelle tehtiin ja kesti toipua. Saikkua ihan kiitettävästi. Kaikki meni hyvin ja toipui normaalisti.
Oli se suuri operointi kun äiteelle tehtiin ja kesti toipua. Saikkua ihan kiitettävästi. Kaikki meni hyvin ja toipui normaalisti.
viisikymppinen isoäiti Tunnettu jäsen 27.04.2012 33 333 2 849 113 18.03.2015 #4 Riippuu miten poistetaan. Kipeä on kauan sen jälkeen. Itsellä oli 6 viikkoo sairaslomaa. Alkuun oli ehdoton nostelukielto.
Riippuu miten poistetaan. Kipeä on kauan sen jälkeen. Itsellä oli 6 viikkoo sairaslomaa. Alkuun oli ehdoton nostelukielto.
A "a.p" Vieras 18.03.2015 #5 Vähän sitä arvelin. Mä olin tänään tutkimuksissa ja suuren myoman vuoksi pitää ehkä poistaa kohtu lähitulevaisuudessa.
Vähän sitä arvelin. Mä olin tänään tutkimuksissa ja suuren myoman vuoksi pitää ehkä poistaa kohtu lähitulevaisuudessa.