Kohdun/emättimenlaskeumasta!

• Viestiketjun aloittaja Vuokko
  • Ensimmäinen viesti
Vuokko
Onko kenelläkään ollut synnytyksen jälkeen moista ongelmaa? Lantionpohjan lihakset meni niin surkiaan kuntoon, että emätin pullistelee ulos painovoiman ansiosta. Tosi ilkeetä kävellä ja pissaaminenkin on vaikeaa. Nyt senkun jumpataan, jos ei auta ja korjaannu täytynee operoida. :headwall:

rötkö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2005 klo 15:10 Vuokko kirjoitti:
emätin pullistelee ulos painovoiman ansiosta.
No hei, mä olen kans miettinyt ylimääräistä "möttiä" emättimeni suulla. Synnytyksestä on nyt noin 2 kk. Kertokaapa viisaammat tuosta lisää. Jumppaillutkin olen jossain määrin.

äiti64
Minulla on ollut myös samaa ongelmaa, mutta ei virtsankarkailua. Kävin yksityisellä gynegologilla ja käski jumppaamaan. Kolmessa kuukaudessa pitäisi korjaantua. En ottanut sairaalassa saamiani jumppakehoituksia vakavissani. Eli kannattaa jumpata heti synnytyksen jälkeen lihakset kuntoon.

Äippä04
Itselläni juuri eilen pulahti tämä kohdun suu ulos=( Todella harmillinen ja kerrassaa kiusallinen juttu! Jälkitarkastuksessa meinasivat että lantionpohjalihakset ovat ok joten en niitä sitten jumpannut :/ Nyt jäleenpäin harmittaa todella! :headwall: Seuraavan lapsen syntymän jälkeen aloitan jumppaamisen niin pian kuin mahdollista!!

Äippä04
Niin ja tahtoisin nopsast tietoja että miten saitte sen pallukan pysymään sisällä ja miten nopeasti saitte kohdunpohjalihakset kuntoon ja millä konstilla? Kiitos vastauksista :flower:

Äippä04
Pahoitteluni! Kävin eilen lääkärissä niin hän sanoi ettei se ole kohdunsuu vaan emättimen lihakset ovat turvonneet ja ne sieltä pullistelevat. Hoidoksi sain emätinpuikot...

Yhteistyössä