Koetko sinä ulkonäköpaineita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Musta toi on ihan komee mies. Eikä mun mielestä kaju tee rumaa.

Saaks vastata, jos ei koe ulkonäköpaineita? :) En ole koskaan kokenut, taaplaan tavallani. Ehkä kokisin, jos olisin sellainen filtteröity tapaus, ja arki katsoisi kuitenkin peilistä. :unsure: Mut silloin, kun olin nuori, ei ne filtteit olleet kuin harrastelijoiden käytössä.
 
vierailija
Itse olen tyyliä että lähden liikkeelle kun olen hiukset ja hampaat saanut harjattua. Ja nykyään myös verkkarit kelpaa kauppareissulle. Mutta järkytyn aina näen itseni kuvassa :D
 
vierailija
Musta toi on ihan komee mies. Eikä mun mielestä kaju tee rumaa.

Saaks vastata, jos ei koe ulkonäköpaineita? En ole koskaan kokenut, taaplaan tavallani. Ehkä kokisin, jos olisin sellainen filtteröity tapaus, ja arki katsoisi kuitenkin peilistä. Mut silloin, kun olin nuori, ei ne filtteit olleet kuin harrastelijoiden käytössä.
Etkö muka teininäkään mollannu itteäs huonommaksi mitä olit? Oikeasti. Millanen sun tyylis onkaan?
 
Deleted member 149094
Etkö muka teininäkään mollannu itteäs huonommaksi mitä olit? Oikeasti. Millanen sun tyylis onkaan?
En jaksanut. Päätin jättää sellaisen muille. Huomasin, et niin monella on ulkonäköpaineita milloin mistäkin, ja ajattelin, et ihan turhaan. Kun toisella on liian suorat ja toisella liian kiharat hiukset.
Mul on ihan tavallinen tyyli.
aina välillä on niitä kyselyitä, et minkä kohdan muuttaisit itsestäsi, en ikinä keksinyt mitään. Jos oli pakko vastata, niin vastasin, mut en olis kuitenkaan tahtonut.
en tiedä, tahtoisinko tulevaisuudessa sitten vaihtaa noita kuluvia osia, jos tulee vaivoja.
 
vierailija
En jaksanut. Päätin jättää sellaisen muille. Mul on ihan tavallinen tyyli.
aina välillä on niitä kyselyitä, et minkä kohdan muuttaisit itsestäsi, en ikinä keksinyt mitään. Jos oli pakko vastata, niin vastasin, mut en olis kuitenkaan tahtonut.
en tiedä, tahtoisinko tulevaisuudessa sitten vaihtaa noita kuluvia osia, jos tulee vaivoja.
Haha mäkään en keksiny koskaan et minkä muuttaisin siis ulkonäkö hommista. Okei oli mulla teininä lippa tukka jota piti lakalla laittaa hitto se oli ärsyttävää kun se kasvoi pitkäksi ni se meni tuulesa huonoks. Mut muuten ei sen kummempaa. Ei oo ollu pitkään aikaan paineita
 
vierailija
Haha mäkään en keksiny koskaan et minkä muuttaisin siis ulkonäkö hommista. Okei oli mulla teininä lippa tukka jota piti lakalla laittaa hitto se oli ärsyttävää kun se kasvoi pitkäksi ni se meni tuulesa huonoks. Mut muuten ei sen kummempaa. Ei oo ollu pitkään aikaan paineita
Eiku siis joo koenhan mä paineita. Nyt valehtelin äskön. En siis kun ittekseni kävelen kylillä se ei hetkauta. Mut siis lapsen äiti kyl hoitaa lapsen kaverien tapaamiset ja näkemiset. Ku itel vähän erikoisempi tukka ni pelkään et lapsen kaa kielletään leikkimästä ku o ton näkönen isä. Ni en sit haluu nähdä niitä ettei näin käy. Ku ne tulee hyviltä alueilta ja mä vähän sieltä toiselta laidalta sitten. Ni joo arkuutta on.
 

Yhteistyössä