koetko olevasi yksinäinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla tuntuu usein et olen aika yksinäinen... nyt olen äippälomalla ja ukko päivät poissa. kavereita käy harvoin kun ovat eri elämän tilantessa, eli töissä jne... omaan äitiinikään eii oikeen välit oo sellaset kun tahtoisin niiden olevan... olisi kiva saada vanhemmuuteen tuke jne ja muutenkin juttu seuraa päivien viihdykkeeksi edes joskus... meinaa vähän ahdistaa välillä, seinät kaatuu niskaan... meillä on vielä vaativa vauva jonka kans ei voi lähtee mihkään ku parkuu sit koko ajan ja ei jaksa lähtee kappoihin kierteleen jatkuvasti ku ei oo varaa ostaa mitään...
onko muita samassa tilanteessa olevia?

Helppo tietysti vierestä sanoa, mutta ehkä voisit kuitenkin yrittää sitkeästi mennä vauvan kanssa vaikka johonkin perhekerhoon, jos semmoisia on lähettyvillä.

Monesti vauvatkin innostuvat uudesta paikasta ja toisista lapsista ja unohtavat parkumisen kokonaan.

Se on varmaan totta, että vaativan vauvan kanssa eläminen on raskaampaa, mutta silti jos vain jaksaa, kannattaa yrittää tehdä edes joku pieni reissu vaikka sinne kerhoon tms. aina silloin tällöin.

Ja usko pois, se vauva kasvaa aika pian ja se huuto vähenee ihan varmasti. :flower:

No, tää on kyl aika hassusti sanottu mut en tunen olevani yksinäinen vaikka oikeesti olen...
Siis mä en käy missään eikä täällä käy kukaan.Lapset on päivät koulussa ja illat ulkona...

Kaverit asuu kaukana eikä suurin osa ole koskaan käyny täällä...

Minulla tilanne että olen tosi yksinäinen, vaan toisaalta en hirveästi halua tavatakaan ketään.. :/

Omalla laillani viihdyn itsekseni ja on hyvä niin mutta taas toisaalta tuntuu että tarvisin seuraa 24/7
Kaitpa tämä masis tekee tuollaista outoa ailahtelua.

kyllä..
mulla on paljon kavereita,sukulaisia,ystäviä,mies jne,mut ikinä ei aikataulut sovi yksiin.. :( viimeset 5 vapaailtaani oon viettäny yksin kotona kun kukaan ei ole lähteny mun kaa mihinkään :ashamed: tai eiku anteeks,kyllähän viimeks mun kaveri tuli meille,mut oli tosi tylsä ilta ku mies tuppautu kavereineen samana iltana meille kattoo leffaa eikä pystytty oike juttelee mitää.. mut parempi sekin ku et yksin olis ollu... :ashamed:

kyllä, ystävät ja suku on kaukana. Täällä on vain miehen suku ja tutut.
Hassua, välillä sivan kassa on ainoa aikuinen jolle puhun koko päivänä kasvokkain. Onneksi on puhelin, isosisko ja ystävä jotka voivat puhua välillä parikin tuntia puhelimessa. Mutta silti olen yksinäinen!

En vaikka olen aika yksinäinen mutta en tunne oloani yksinäiseksi. Mä haluunkin olla omassa rauhassa silloin kun siltä tuntuu eli joka päivä. En kaipaa elämääni enempää mitä nyt on!