kn kyselisin

Siis kohdunnipukkaa tarkoitat?

Kyllä minä tunnen sen kokeilemalla vaan. Tässä kierrossa olen osannut kokeilla että onko kiinni vai auki.

Esim 2-3päivää oviksen jälkeen meni kiinni ja oli alhaalla.
Sitten 7-8päivän päästä oviksesta oli auki vähän ja edelleen alhaalla ja kova. Nyt en ole kokeillut mutta kyllä se löytyy.

Ja raskaana olevat tuntee sen paremmin. Synnyttäneillä se kn jää auki vähäsen.. siis kokoaikaisesti.
 
Kaa
minttuliini86, aikaisempia raskauksia/synnytyksiä ei ole ollut. Siksi siis ihmettelen tuota aina raollaan oloa. Yleensähän se on niin synnyttäneillä. En siis ole huomannut sen olevaan koskaan "kiinni".
 
tikruliini Mä nyt annan vinkin vaikka jonkun mielestä se tuntuisi ällöttävältä, mutta saattaa joku muukin saada avun:

Ota keskisormi(pisin sormi siis) ja työnnä sisällesi, kn on yleensä joko alhaalla tai ylhäällä. Pyörittelemällä sormea ja kokeilemalla eri asennoissa esim makuulla jos ylttää, wc-istuimella, seisovalteen toinen jalka vaikka wc-istuimella jnejne ja vuorokauden eri aikakin voi olla toisille se mistä tietää missä se on. Esim toiset tuntee aamuisin sen alhaalla ja toiset taas sanoo että se on ylhäällä aamuisin. Itselläni se on alhaalla selvästi.

Yksi hyvä vinkki on kokeilla heti rakastelun jälkeen, paikat on silloin hellemmät ja minä tunnen erittäin hyvin kn silloin.

Kn on toisten mielestä kuin pikkuinen prinssinakki ja taas minä tunnen sen pallona, vertauksena geishakuula ;)

Se joko muljuu kun siihen koskee tai sitten se on kova kuin mikä eikä liiku. Kyllä se riippuu pitkälti siitä missä vaiheessa kiertoa kukin menee.. :D
 
Kaa
minttuliini; ovulaatio kyllä tapahtuu, hyvinkin selvästi. Ja takana on yksi raskaus, joka päättyi keskenmenoon. Siinäkin kierrossa kn oli hyvinkin raollaan. Outoa, mutta eipähän tuo elämää näytä haittaavan. :)
 
mulla oli kn todella alhaalla, pehmyt ja auki oviksen aikaan. pari päivää ennen ku menkkojen piti alkaa se nousi vähän ylemmäs ja kovettui aika pieneks. nyt se on suht ylhäällä, löydän sen kyllä.. se on aika kova ja vähän raollaan.. nyt vissiin viikkoja 5 ja jotain. onnea metsästykseen!! kai se on aika yksilöllistä..
 
edellisessä raskaudessa(tm) kn nousi,meni kovaksi ja kiinni noin kolme päivää ennenku menkkojen olis pitäny alkaa.

nyt on taas sama tilanne,kp 32/31-?(menossa tm:n jälkeinen kierto),hetki sitten huomasin kn nousseen taas ylemmäs ja on kovempi ja kiinni enemmän.negan testasin kp 30/31-?..toivottavasti vain olis niin alussa ettei apteekin oma oikein vielä tunnistanut
 
Sulkeutuuko synnyttäneillä tuo kn kokonaan kiinni jos on raskautunut???
Mulla kaksi synnytystä takana ja nyt oon parin kuukauden aikana sitä tutkinut ja se on mihin aikaan päivästä ja kierrosta tahansa auki :eek:
Kuuluko olla???

tikruliini : olen kuullut että raskaana ollessa sen pitäs oll aylhäällä ja kova, mutta päteekö sitten synnyttäneillä samoin, en tiedä :/
 
musta ainakin tuntuu et mun kn on aina auki vaikken oo lasta saanukkaa.. :/ tai sit en osaa vaan erottaa koska on kiinni ja koska auki :D
mutta se elää mul omaa elämää.. kumpa siitkin sais selkoa nii ois helppo (ehkä ) tutkailla ihteään. :|
mutta eikös kaik puhu et se on ihan yksilöllistä minkälainen se on ku on raskaana? :whistle:
 

Yhteistyössä