Km:n jälkeinen raskausplussa?

Kirjoitin jo tuonne odotuspuolelle mutta kysäisempä täältäkin...

Sain reilu viisi viikkoa sitten spontaanin km:n ja ultrassa todettiin kohtu täysin tyhjäksi. Viikkoja oli 5+. Gynen mielestä varmistus raskaustestiä ei tarvinnut tehdä ja kehoitti vaan uutta yritystä heti perään. No, tikutin selvän oviksen ja eilen raskaustestiin tuli selkee plussa =) Mutta nyt tuli kamala pelko siitä, että voiko raskaustesti näyttää plussa vielä siitä Km:stä?? Menkat on ollu myöhässä jo 6-3 päivää mutta kiertohan voi olla vielä sekaisin..

Onko kellään vastaavaa kokemusta?Tai voiko joku vaan ystävällisesti neuvoa? Ei näin vkonloppunakaan voi mihinkään ammatti-ihimiselle soittaa ja pää on ihan sekaisin :/

T: Berttuli :flower: <br><br>

Katiaana
Mulle kun tehiin kaavinta 7.4. Sanottiin että pitäs käyttää ehkäsyä ihan sen takia että sitte ois helpompi määrittää LA. (oli siis km).

No, mulla oli kohtutulehdus ym mukavaa ja menkat ei alkanu kuulumaan.. Ja mun olo oli ällö, tein testin toukokuun eka viikolla , ja se näytti plussaa.

Terkka oli sitä mieltä että näyttää plussaa vielä tosta kaavinnasta....

No, tein 2n viikon jälkeen uudestaan ja edelleen plussaa ja sitte vielä verikoe ja sitte toukokuun lopussa ultra, mikä paljasti että siellä kelli todellakin jo 7 viikkoinen vauveli. :heart:

Yhteistyössä