Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

mut voi poistaa listalta...nega tuli..ja kun tulehdus arvot ei ollu kohollaan niin eivät edes tutki mua...on kuulema normaalia et voi mennä 3kin kk et menkat alkaa..huh tätä venaamista...no inhottaa kun toivo on menny ja tätiä ei näy....laittakaa tulee tänne päin...olishan se jo veres varmaan pitäny olla hcg yli 25(se oli raja tos veritestis)kun vikan kerran seksiä harrastettu 9vrkautta ennen tota koetta...???eikä...pää hajoo..no mut plussa tuulia teille mä jatkan tätä itkemistä...ja uskokaa vaan et mä en ainakaan ikinä usko haamuihin enään...naurattaa nää omatkin oireet...huh no jos vaikka menkkoja tekis koska rinnat tosiaan ollu nyt su asti kipeet..tai sit mun hormoonit vetää kärryn pyörää...no mä tulen kyl moikkailee teitä mut vauva haaveet joutuu hautaa kun ei tota miestäkään ole...tulipahan synttäri lahja mullekin...no mä jätkän tätä lämmön potemista tääl..onnex on saikkua...ihme vaan ettei ees kuumeex nouse vaan koko ajan 36.9-37.4...pus
 
tietämätön voimia :hug: . Ehkä sun kannattaa vielä kuitenkin testata, jos ei menkkoja kuulu. Eihän se välttämättä vielä näy, jos 9 vrk sitten viimeksi hommailtu. Kovasti jaksamista ja paranemisia :hug:
 
berry76,,,,arvaa haluisko oikeesti itekin aatella noin...mut mä en taida jaksaa...ku luin jostain et et veres pitäis näkyy tosi pian...riippuen tietty mukä on pian..mut luulis et se olis ollu jo yli sen 25,,,,,no alkais ees ne menkat...laittakaa joku se täti tänne päin...haleja
 
moi

se on kuulkaas viikko taas puolessa :D

Töistä tultu, ruoka laitettu ja nyt tulin hetkeks huokasemaan.. pojalla aamusta asti ollut pientä lämpöä.. saa nähdä nostaako illaks.
Jos huomenna yhtään lämpöä niin perjantaina jään kotia hoitamaan.. mies käy to/pe välisen yön sitten töissä.

Epsukalle
roppakaupalla parempaa mieltä :hug:

Tietämättömälle suuri jaksu :hug: Annahhan kuitenkin itsestäs kuulua.

Berrylle myös :hug:

tänne ei mitään uutta.. lenkille pitäs kohta lähtee.. koirallaki taas joku ihmeen paastopäivä.. ei varmaan söis vaikka paistia eteen kantas :kieh:

Perämaan emännälle tervetuloa joukkoon! :hug:
 
Pikaiset kuulumiset täältä taustalta!

Pahoittelut kaikille uusille km kokeneille :hug: ja onnittelut :flower: plussanneille! Mukava kuulla, että pääsette nyt kunnon tutkimuksiin Epskeps, toivottavasti kaikki selviää!

Olen tässä vietellyt hieman hiljaiseloa tämän kuumeilun kanssa ja näyttää tuottavan tulosta, sillä plussasin eilen!!! Nyt ei millään meinaa uskoa, että tärppäsi näin nopeasti tm 0807 jälkeen. Päällimmäisenä on kova pelko siitä, että masussa ei ole nytkään ketään tai menee muuten kesken... :( Jos vielä sallitte, roikun täällä vielä tovin ennen kuin uskallan siirtyä tuonne odotuspuolelle...
 
Tännekinpäin keskustelua täytyi sitten "joutua". Hei vaan kaikille! Meillä alkoi raskaus mennä kesken kolme viikkoa sitten lomamatkalla lennon aikana. Olin rv 9+3, mutta jälkeenpäin selvisi, että asukki oli kuollut jo viikolla 6 :(. Tekivät minulle sairaalassa kaavinnan ja jälkitarkastuksessa kävin eilen. Kaikki on hyvin ja miesgyne naureskeli, että nyt vaan uusi pulla uuniin.

Oletteko muut kovasti odotelleet ennen uutta yritystä?

Mukavaa viikon jatkoa :)
 
Niin Siilura, meillä oli myös km 10/7 ja maanantaina alkoivat menkat ensimmäisen kerran. Luulen että ovis oli kyllä reilu 2vkoa sitten mutta vielä silloin ei haluttanut, nyt senkin edestä. eli nyt alotetaan sitten taas haaveilu esikoisesta ja sitä lääkäritkin suositteli heti jälkitarkastuksessa, että heti vaan kun tuntuu että on henkisesti palautunut. Voimia!
 
neitikevät Todella paljon onnea plussasta! Kaikkea hyvää toivon odotukseesi :hug:

Siilura Taidan sinutkin muistaa tuolta toukokuisista. Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan joukkoon =)

Syksyinen haave Hirmuisesti tärppionnea!
 




Haaveissa esikoinen

ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 6/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 10/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 13/40(?)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 17/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 32/28
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 41/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 45/-

Haaveissa toinen

Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 4/28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 12/-
Danjuska................KM 08/07..............................KP 13/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 17/26-29
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 19/25-27

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Perämaan emäntä....KM 06/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 12/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 15/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 23/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 25/30

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 12/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP 49/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
 
Minut voi poistaa tuosta plussanneiden listalta :'( Toinen km on nyt todellisuutta, vaikka viikkoja piti olla jo 13+. Huomenna otan tyhjennyslääkkeet, ja toivon edes sen onnistuvan kunnolla.

Tuskin aivan heti tulen tänne kirjoittelemaan, täytyy saada pieni ulos ja käydä jälkitarkastuksessa ennen kuin edes yritän ajatella kolmatta raskautta. Nyt miehen kanssa tarvitsemme aikaa saada miettiä ja parannella haavoja... Parempaa onnea muille!

Viuhtis
 
Selailin noita listauksia, ja plussanneista ei käy ilmi, millä yrityskierrolla KM:n jälkeen nappasi. Plussanneet ovat kaikki tainneet siirtyä täältä jo odottajiin..? Itsellä KM 07/07, ja negaa kierto toisensa jälkeen, vaikka niin lääkärit hehkuttivat, että KM:n jälkeen tulee pian uudelleen raskaaksi. Epätoivo kolkuttelee jo ovella.
 
Hellurei! Täällä ollaan kurkittu teidän kuulumisia, vaikka olenkin yrittänyt taustailla... Tänään menossa kp 10 ja peittoja on jo tuuleteltu uuden raskautumisen toivossa. Terot auttoi ja täti tuli ilman minkäänlaisia merkkejä... Kummallista... yleensä on vähintään rinnat tosi arat. Vai johtuuko se teroista?

Viuhtis: Voimahaleja sulle ja miehelle! :hug:

Siilura: Pahoittelut keskenmenosta! Minulla meni kesken melkein samoilla viikoilla 09/07. :hug:

Vieras:Niinhän ne sanoo... eipä vaan ainakaan pätenyt mun kohdalla, kun se tätikin sitten päätti pysyä poissa... Nyt sitten uusi kierto ja varmuuden vuoksi haen ovistikut mukaan, niin katsoo, että toimiiko noi värkit tuolla ollenkaan..

Tietämätön: Voimia sinulle rankkoina aikoina! Toivottavasti se verikoe oli väärässä tällä kertaa!

Neitikeväälle suuret onnittelut ja tarrasukkia ja liimaa pikkuiselle!! Onneksi on hyviäkin uutisia täällä!

Joo, tää lähtee nyt laitteleen pyykkejä ja sit ovitikkuostoksille apteekkiin. Missähän apteekissa tänän kävis? Täällä on vain 1 apteekki, johon en mene, kun on liikaa tuttuja siellä töissä... Kouvolassa täytyy etsiä sitten semmonen missä ei ole tuttuja.... :)

T:J
 
Vieras007 niinhän ne lääkärit saattavat sanoa, mutta täällä on saanu todeta ja omakohtaisestikin kokea, että kovin on yksilöllistä miten pian uudestaan tärppää. Itse sain ekan km:n 12/06, yksi kierto taukoa ja sitten tärppäsi ja sekin meni sitten kesken :( sen jälkeen 3 kiertoa taukoa ja oisko ollut 4 vai 5 yk kun tärppäs uudestaan ja sekin meni sitten kesken :'( Mä olen katsonut parhaimmaksi olla laskematta noita yrityskiertoja kun yritystä on ollut jo reilusti yli vuoden.. :ashamed: Se tärppää sitten kun tärpätäkseen, luomuna tai muilla avuilla. Tsemppiä teille! =)

Julietta :wave: Onnea ovisbongailuun =) Toivottavasti jostain tikut saat, ainakin netistä niitä saa kätsästi niin että postiluukusta kotiin tulevat ;)
 
Kotona flunssassa tänään ja piti tietty tulla katsomaan mitä tänne kuuluu :)

Berry76: muistan sinut kans sieltä toukokuulaisista :). Eikä me taideta olla ainoita, jotka sieltä ovat "lentäneet ulos". Tällaista se elämä kait sitten välillä on.

Viuhtis: paljon voimia sinulle, huono onni koettelee teitä nyt, mutta varmasti parempaa on vielä luvassa. :hug:

Syksyinen haave: nyt vaan peuhut päälle sitten ja "uutta putkeen" niin kuin yksi viimeisillään raskaana oleva kaverini asian kauniisti ilmaisi

Tässä nykyisessä itsesäälin puuskassa säälin meitä esikoisensa menettäneitä erityisesti kun ei ole edes vanhempia lapsia toivoa ja iloa antamassa. Vaikka eipä silti, en toivoisi tätä kohtaloa kenellekään, vaikka olisi kuinka monta lasta jo saanut. Kaikki me ollaan samassa veneessä kuitenkin.
 
Pahoittelut keskenmenon kokeineille
ja tervetuloa joukkoomme


Viuhtis olen sanaton...

VOIMIA hirmuisesti


Onnea plussanneet!

Hieno juttu! Kaikkea hyvää


Siilura: Sama juttu täällä... On niin tyhjä syli...

Niin monet ihmiset päivittelivät meille poikamme hautajaisten jälkeen, että voi voi, on se niin kurjaa kun ei ole yhtään lasta...Vain enkelilapsi...


Nyt täytyy juosta !
 

Yhteistyössä