Km. KU. Nyt rv 6+1 eikä juuri raskausoireita. Voisko tää olla tuulimunaraskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eka raskaus, varhainen km. Toinen raskaus KU.

Nyt taas raskaana 6+1. Raskausoireena lähinnä raskaammat, kipeähköt rinnat ja ajoittaiset nipistelyt alavatsalla.

Onneksi ei mitään vuotoja ole ollut.

Niinköhän on, ettei tää kolmaskaan kerta onnistu :(

Varhaisultra yksityiselle varattu rv. 7+0. Siellähän se sitten selviää...

Mulla on takana yksi tuulimunaraskaus. Ensin tuli oireet, mutta ne hävisi miltein samantien.Ja jotenki mulla oli itellä sellainen olo, että kaikki ei oo hyvin. Kaksi lasta ennen tuulimunaa ja oireet alkoi mulla heti, kun kuukautisten olis pitänyt alkaa.

Mulla on takana kolme raskautta. EKA- pahoinvointia, kokoajan pissahätä, päänsärkyä, väsymystä, jomotusta yms..
Se oli Rypälerakaus.
Toinen raskaus- Selkeä plussa vasta 4+6. Yhtenä aamuna huono-olo. Muita oireita ei ollut kuin supistukset, jos niitäkään voi oireeksi sanoa.
Sama kolmannessa.

Ei se oireettomuus mitään kerro.
mulla oli ekassa rutkassa oireita ja raskau menikin ihan päin honkia =(

Mulla ei tuossa vaiheessa ollut oikeastaan mitään oireita. Rv 7+ ällötti kahden viikon ajan olo 24/7 (mutta en kuitenkaan oksentanut kertaakaan) ja rv 9 kaikki oireet loppui kuin seinään. Pelkäsin jo pahinta kunnes np-ultrassa todettiin kaksosraskaus :) Ei siis oireettomuus välttämättä huonoa enteile!

Minulla siis rinnat kipeytyi jo muutamia päiviä ennen oletettuja menkkoja, joita ei sitten tullutkaan.
Tein erittäin herkän raskaustestin keskiviikkoaamuna, kun odotin menkkoja perjantaille. Testi oli vielä nega.

Olen heräillyt yöllä pissalle, joten pissaamistarve on lisääntynyt selvästi.

En ole mitenkään tunteellisempi kuin aiemminkaan. Olo on ihan normaali, enkä ole missään "sumussa".
Onko se normaalia?

Ap

Mulla alko vasta oireet siinä rv 8. Yöpahoinvointi (tosi lievänä), järkyttävä väsy ja päänsärky. Ensimmäisessä oli sama juttu vasta joskus rv 8 ja loppui heti siinä rv 12. Nekin oireet olisi voinut selittyä että tein kahta työtä, mutta nyt kun olen kotona ja taas on järkky väsy, tiedän että johtu raskaudesta.

Itsekin pelkäsin tuulimunaa ym kun ystävät ja tutut olivat aina heti pää vessanpöntössä kun plussa ilmestyi ja mulla ei mitään :)

[QUOTE="alkup.";27946452]Minulla siis rinnat kipeytyi jo muutamia päiviä ennen oletettuja menkkoja, joita ei sitten tullutkaan.
Tein erittäin herkän raskaustestin keskiviikkoaamuna, kun odotin menkkoja perjantaille. Testi oli vielä nega.

Olen heräillyt yöllä pissalle, joten pissaamistarve on lisääntynyt selvästi.

En ole mitenkään tunteellisempi kuin aiemminkaan. Olo on ihan normaali, enkä ole missään "sumussa".
Onko se normaalia?[/QUOTE]

Mulla ei tapahtunu rinnoissa mitään alussa, vessareissuja ei ollut normaalia enempi, en ollut tunteellisempi tai missään sumussa :) olo oli kaikin puolin "normaali". Kävi kyllä silloin itselläkin mielessä onko kaikki hyvin, mut kaikki eteni kuten piti ja LA on ihan käsillä. Oikeastaan oireet alkoi vasta eka kolmanneksen lopussa väsymyksellä ja rintojen kasvulla, siihen tuli mukaan sitten myöhemmin vatsan kasvu ja nyt vasta viimeisellä kolmanneksella sitten muuta. Missään vaiheessa ei ollut pahoinvointia tms. jospa sullakin ap näin.

Yhteistyössä