Km kokeneet (clomistit)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tipetsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tipetsu

Aktiivinen jäsen
05.02.2010
1 101
1
36
Sain km nyt vkonlopun aikaan,rv 4+4. Toisesta clomi avusteisesta kierrosta tärppi. Kuinka nyt voi vai voiko ollekaan yittää uudestaan?Siis lasketaanko km-vuoto kierroksi,eli menkoiksi? Mullahan meni niin alussa kesken,että periaatteessa menkat oli myöhässä 5 pvää. Vuoto alko pe ja nyt jo loppunu.Hyytymiä tuli ja kamalat kivut..
Lääkäri kielsi aloittamasta clomit.Tuleekohan "km-kierrossa" ovista? Voiko se olla mahdollista/mahdotonta? Ottaa kyllä päähän tosi paljon kun ei nyt clomeja saanukaan alottaa,hemmetti jos menee kierto sen takia hukkaan!! :headwall:

Tipetsu mie tikutin oviksen tuolloin 2.2.2009(tyhjennys) olleen keskeytyneen keskenmenon jälkeen 25.2

Miulla oli ultra 19.2 ja lääkäri sanoi limiksen olevan niin ohkainen, ettei kuukautiset tule vielä piiiiiitkääääään aikaan.
Ovis kuitenkin tuli,(testien perusteella) vaikka kohtu ei ollutkaan vielä parantunut.
Eka menkat alkoi tuosta ultra reissusta sitten 12.3

Lääkäri sanoi miulle sairaalassa,(nyt sen muistihin!) että kierto aletaan laskemaan siitä ekasta vuoto päivästä - miulla silloin tyhjennyspäivästä!

..miulla tuon viime plussan(3.8) jälkeinen vuoto alkoi lauantai aamuna ja jatkuu vielä - ei tosin runsaana..mutta paperiin veskireissulla pyyhkäistessä paljon "r-materiaalia"..

Jaksuja siulle :) :heart:

ps. vastailin, vaikka itse en Clomeja käytä..

Mä oon aikoinaan myös raskautunut toisesta clomikierrosta ja saanut varhaisen km rv 5+.
Pidin sitten välikuukauden clomeista ja piti aloittaa tuon km-vuodon jälkeen seuraavasta kierrosta taas clomit mutta kuinka ollakkaan huomasin vahvoja ovulaatio-oireita kp 20 paikkeilla ja raskauduin heti uudestaan, ilman clomeja! =)
Tämä rakas on nyt 9kk ikäinen :heart:

Plussaonnea sinne :heart:

Pahoittelut km:sta.
Mulla alkoi toukokuussa clomi-raskaus ja sain km:n rv 6 tienoilla kesäkuussa. Sain ohjeeksi odottaa yhdet menkat km:n jälkeen ja aloittaa sitten clomit. Tauko oli varmaan tarpeen, sen verran sekaisin tuntui oma hormonitoiminta olevan. Ne menkat ilmaantui sitten n. 6 viikkoa km:sta ja aloitin clomit heti (tärppi ei tosin käynyt ja aloittelen pian 2. clomikiertoa).
Mä en vissiin ovuloinut ollenkaan km:n ja ekojen menkkojen välissä, mutta moni varmaan ovuloi ja joillakin tärppääkin heti.
Plussaonnea sulle, toivottavasti clomit tuo uuden tärpin pikaisesti :heart:

Yhteistyössä